Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jemig sleur....zit je nou al het heule weekend met je joystick te spelen??
Tsja... :oops: :( :lol:

Nee hoor, de EZ* is weer helemaal klaar om mishandeld te worden. :yes: Voegen in de badkamer zijn ontdaan van wat grauwe aanslag. 8O Garage wat opgeruimd en een Kliko gevuld met nutteloze meuk. :D Overeenkomst van ruim 30 pagina's voor aanstaande klanten opgesteld. :pc: Sociale contacten onderhouden. :? Met Mr.T nog even in de regen naar wat rondglijdende skaters gekeken. :( De puinzooi van Miss Baksel opgeruimd. En de nodige huishoudelijke verplichtingen gedaan. Best druk, in je eentje. :rolling:

morgen maak ik er een extra zondag van , geen zin in gewerk ,en het word toch vies weer , dus niets te klagen :D

welterusten all

moggel ,

lekker weertje om buiten te schilderen :zon:

even een dagje regen ww pakken

ff de schuur opruimen , keuken schilderen , vervelen is kansloos ;)

volgens de weermannen moet ik maar een grote binnenklus gaan opstarten , blijft slecht weer tot na pinksteren :neutral:
hebben we straks weer een lang weekend met wind en regen :mad:

waar blijft nou die mooie zomer ?

Hey Veldmuis, voortaan mag jij ook een vrolijk gezicht trekken als je mot werken... dit was niet bepaald een visitekaartje om te zien vanmorgen :wink:

excuses aanvaard, en niet meer doen he ;)

ik zal mijn best doen om niet meer over het weer te klagen , maar dat is best moeilijk ;)

ben nu thuis aan het schilderen , de keuken even afschilderen , levert geen centen op ,maar wel een blije vrouw :D

de rest vd week wat binnenwerk kunnen regelen , dus ik zit weer save .

volgens de weermannen moet ik maar een grote binnenklus gaan opstarten , blijft slecht weer tot na pinksteren :neutral:
hebben we straks weer een lang weekend met wind en regen :mad:

waar blijft nou die mooie zomer ?
Ja kudtje, het is prima schilderweer. Sinds 09:00 is het hier in 023 droog en staat er amper wind. Maar nee, meneer neemt een dagje gaarheidsverlof. :hammer: Niet klagen hè, eigen schuld dat je werk niet af komt zo. :teacher: :rolling:

*aan een nieuw boekwerk begonnen is* :pc:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back