Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja kudtje, het is prima schilderweer. Sinds 09:00 is het hier in 023 droog en staat er amper wind. Maar nee, meneer neemt een dagje gaarheidsverlof. :hammer: Niet klagen hè, eigen schuld dat je werk niet af komt zo. :teacher: :rolling:

*aan een nieuw boekwerk begonnen is* :pc:

geen gaarheidsverlof hier , ben lekker aan de skilder .

de klus die vandaag geplanned stond was blanke lak werk , dat droogt erg langzaam ,en er moet dan ook niet teveel wind staan , ik dorst die gok niet te nemen , 1 buitje en alles regent kapot .

dus binnenklus geregeld ,lekker op zeker gaan .

Hahaha, dat wordt binnenwerk tot eind augustus, begin september. :lol: :?

niet zo klagen over het weer he ;)

dan ziet het er niet zo goed uit voor me , heb nog een maand binnenwerk staan , de rest is buiten :rolleyes:

voorwerken en gronden gaat allemaal wel , alleen met afschilderen heb ik een beetje knap weer nodig , en om af en toe te vliegen natuurlijk ;)

niet zo klagen over het weer he ;)

dan ziet het er niet zo goed uit voor me , heb nog een maand binnenwerk staan , de rest is buiten :rolleyes:

voorwerken en gronden gaat allemaal wel , alleen met afschilderen heb ik een beetje knap weer nodig , en om af en toe te vliegen natuurlijk ;)
Ik klaag niet over het weer. Bij een beetje wind en weinig zon, ga ik gewoon vliegeren. :yes: :p

Misschien moet je het buitenwerk eerst inpakken voordat je begint. Minder afhankelijk van de weersomstandigheden. Krijg je nog subsidie op ook als je het kunst gaat noemen.
3629419

/positief meedenken

Ik klaag niet over het weer. Bij een beetje wind en weinig zon, ga ik gewoon vliegeren. :yes: :p

Misschien moet je het buitenwerk eerst inpakken voordat je begint. Minder afhankelijk van de weersomstandigheden. Krijg je nog subsidie op ook als je het kunst gaat noemen.
3629419

/positief meedenken

ook een optie , gebeurt al veel bij grachtenpanden , worden ook vaak ingepakt , ook voor de veiligheid ,en dat er geen zooi op mensen en auto's valt .

*snel weer verder kliedert thuis *

Tsjessus junkie, je bent mij voorbij gegaan in het aantal posts in dit draadje. :? 8O

30x8vup.png

ai :neutral: , daar moeten we maar ff verandering in brengen ! , maar jij wint in het totaal aantal postst ;)

iedereen gelijk blij als die zeurkous zijn smoel houd :thumbsup:

en keert de vrede weer terug op das forum ;)

*pintje!*

Hey Veldmuis,

Ik heb dat Nomex spul kunnen bemachtigen. Dus is niet meer nodig. Ben net bij Fremo wikkeltechniek geweest in Noord-Scharwoude. Gaaf om te zien wat ze daar allemaal maken, Dan is dat motortje van mij helemaal niets.

Stator van mij is prima te wikkelen. Had ook zonder Nomex gekunt, maar voor de zekerheid toch doen. Kreeg een vel mee waar ik de komende jaren mee voort kan.

volgens de weermannen moet ik maar een grote binnenklus gaan opstarten , blijft slecht weer tot na pinksteren :neutral:
hebben we straks weer een lang weekend met wind en regen :mad:

waar blijft nou die mooie zomer ?

Bij mij is nog wel het een en ander te doen, wanneer??????

En gelukkig ben ik uit de top gevallen met het aantal posts in dit draadje :mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back