Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stroom staat achter in de auto. :yes: Je eigen lader meenemen is wel aan te raden. ;)

Zo de Sky Hoer maar weer in de hangar zetten tot er een nieuwe motor en batterijen zijn. Die batterijen zijn ook nodig voor de Sleurphira dus mutifunctioneel. Misschien ook de piepschuim Condoom mee. En anders de EZ*, Swift 2 en Monsun als standaard uitrusting.

Alles Vol

Lipo's zijn vol en me zender ook.

De lader gaf alleen al bij 900mAh aan dat de zender vol was.:confused:
De accu is 2000mAh en met het simmen schreewde de zender om power, dus moet ie goed leeg zijn geweest.
Misschien even klooien met de Delta V. en laadstroom.

Tips??????

Delta V op -5mV (of 5mV, hangt van de aanduiding van de lader af). Maar delta werkt alleen echt goed bij laden met 1x de capaciteit of meer. Gewoon druppelladen op 1/10 van de capaciteit. Lekker de hele nacht laten laden.

Te koop:

Wegens het bouwen van een nieuwe kist....
F-16 met 90mm 1400 Watt EDF, Regelaar, 5x servo's en lipo. (Zonder ontvanger)

Het ding is geheel van piepschuim gemaakt en vliegt rete strak.
Je moet alleen een nieuwe ontvanger er in zetten je kan meteen vliegen.
Zie Avatar voor de foto.

Hoogst geboden prijs is momenteel 160,- euro.

Zo, ff lekker opwarmen.
Was toch nog best fris op das feld met die gore rot wind :rolleyes:

Nieuwe set-up op de EZ doet het prima, kaarsrecht omhoog dus plenty power :D

Nu ff lekker een pintje, want van vliegen krijg je dorst ;)

Yep, een paar rondjes gevlogen met de D-CoNDoM. :? Viel niet mee met die wind. Ging bijna achteruit vliegen. :lol: Maar hij vloig mooi schaal, inclusief het geluid door een nog iets krom asje. ;)

Bij vertrek aan Look gevraagd een kitje voor een glasvezel/abachi Dogfighter te maken. Echt een super gaaf kistje. :yes: Daar gaat zeker een nette setup in, geen HK shit.

Zo, ff lekker opwarmen.

gore rot wind :mrgreen:

lekker briesje stond er uiteindelijk ;)

maar was erg gezellig met een klein select groepje , heerlijk gevlogen ook :thumbsup:

Laat die ez 2 maar komen , heb er vast zin an om te knutselen ,en er een ez racer van te bouwen met sterke servo's , balsa roeren en flinke overkill setup :cool: , gaan we een leuk project van maken .

Yep, een paar rondjes gevlogen met de D-CoNDoM. :? Viel niet mee met die wind. Ging bijna achteruit vliegen. :lol: Maar hij vloig mooi schaal, inclusief het geluid door een nog iets krom asje. ;)

Bij vertrek aan Look gevraagd een kitje voor een glasvezel/abachi Dogfighter te maken. Echt een super gaaf kistje. :yes: Daar gaat zeker een nette setup in, geen HK shit.

zeker mooi kistje van look , maar ik wacht nog even , heb genoeg van dat soort kistjes , bovendien gaat mijn dogfighter 2 al erg hard , harder wil ik ook niet ;)

*voorspelt dat Junkie binnenkort toch maar 2 van deze kistjes van Look overneemt ;)
+1 :yes: Die is zo verknocht aan dat ding. Jammer genoeg voor hem is de standaad setup bedoeld voor elektro. :p

En de Sky Hoer is weervluchtwaardig. :yes: Er was een c-clip los gekomen waardoor de motortrommel een paar mm naar achter stond. Vond de regelaar kennelijk niet zo leuk. Sowieso vindt de Turnigy Plush 80A een Scorpion 4025II motor niet leuk. Bij low en mid timing gaat de regelaar op tilt vanaf 3/4 gas. Bij high timing is het starten vanuit stilstand een puntje maar pomot daarna wel door tot vol gas 76A continu (1280 Wattjes). 8)

-edit-
Opstartprobleem opgelost door de start mode van normal naar soft te zetten. :D

Komt door het type wikkeling dat Scorpion gebruikt heeft op de 2 serie motoren.YY is het lekkerste om te hebben voor de meeste regelaars.

Zo, ff lekker opwarmen.

Toppie was weer retegezellig van veld hangen op deze manier
Word je vrolijk van lekjer prate over kippe stempele :cool:
Neem vaker m.n stoel mee kan ik ook niets naar de kl@#€%to ragge:x-mas::x-mas:
Bijna kerst wat gaan jullie ete.:confused:

Bijna Kerst ??
Hahaha....zo lijkt het wel ja...:eek:

Nog 6 weekjes..zit ik weer 22 dagen op Rhodos met zon garantie :)

Wij eten snert met roggebrood en spek :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back