Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo net terug uit Duitserland. Heb meine kopf verbrand :yes:
Wat een weertje vandaag. rond de 26 graden. Rond 18.00 uur op huis aan gegaan, was wel weer genoeg geweest :wink:

Nog een nieuwe kist gekocht daar :mrgreen: Een Axion Rc Alpha 139 (soort EasyStar) compleet met servo's, regelaar en motor voor 25 euries, nieuw in doos dus snel even plakken. De brushed motor eruit en een Kyosho Alpha 4004 motor erin 8O

Dit is 'm
A-AX-00215-03-1.jpg

Leuk kissie voor heel weinig... daar hou ik van :yes: Doos lag er net, in eerste instantie liep ik er voorbij tot ik de prijs zag... gelijk terug en pakken want er waren ineens meer mensen die hem wilde hebben :hammer:

Verder heerlijk relaxed daar en van de shows genoten, lekker pils daar en heerlijk eten... wat wil je nog meer.

zeker een mooie easystar achtige phils :cool:

goeie deal .

binnenkort weer veel easystars in de lucht , volgende week heb ik er ook weer 1 in het assortiment :D

Voor die prijs kan er weinig aan fout zijn. Net even een 4s lipo in de cockpit gepast, gaat met gemak :banana:
Alleen nog ff servo's plaatsen voor de ailerons, de ailerons zelf zitten er al, alleen nog een kwestie van insnijden.

Goedemorgen allemaal :)

Klein wereldje hier in 075 .
Wel bladjestil,bijna eng zo rustig :)

Zometeen samen met het vrouwtje ff naar Zaandam om te gaan kijken voor een nieuw nest.
Word al een tijdje brak wakker, matrassen zijn een beetje gaar volgens mij :eek:

Vanmiddag mischien nog ff naar het veld.
Mits het droog blijft natuurlijk :)

Voor die prijs kan er weinig aan fout zijn. Net even een 4s lipo in de cockpit gepast, gaat met gemak :banana:
Alleen nog ff servo's plaatsen voor de ailerons, de ailerons zelf zitten er al, alleen nog een kwestie van insnijden.

Leuk Phil...

Allemaal weer aan de EZ ACHtigen :)
Back to the roots !
Vanmiddag de maiden ? :cool:

Goedemorgen allemaal :)

Klein wereldje hier in 075 .
Wel bladjestil,bijna eng zo rustig :)

Zometeen samen met het vrouwtje ff naar Zaandam om te gaan kijken voor een nieuw nest.
Word al een tijdje brak wakker, matrassen zijn een beetje gaar volgens mij :eek:

Vanmiddag mischien nog ff naar het veld.
Mits het droog blijft natuurlijk :)

idd eng windstil :o , dat kennen we niet meer ;)

als het zou regenen , zou ik vrij zijn , maar de klant toegezegd dat ik zou komen mits droog , dus ga zo werken :neutral:

gelukkig maar een half dagje , dus misschien later in de middag nog ff veldhangen , combineren met een stukje rijden op de kr1 .

Het is net zo windstil als zaterdagavond. Alleen toen scheen de zon er ook bij. Gelukkig was ik toen ook vliegen. ;)

@junkie: Werk je ook al op zon- en feestdagen? 8O Met toeslag mag ik toch hopen...

Tsja, geld maakt niet gelukkig. Het maakt het soms wat aangenamer. Dan maar minder snel binnenlopen en vliegen als de rest ook gaat. :yes: ;)

Ondertussen zit het in 0251 tegen regen aan. Erg vochtige lucht. Wordt een dagje verder programmeren en een boekje van 680 pagina's over Windows Server 2012 doorworstelen. :pc: Van de week zo'n e-reader kopen, kijken if dat functioneler is dan een notebook (lezen op de Note is geen optie, moet ik een bril opzetten want ik ben ook al een paar jaartjes over datum).

Ik heb nog een 4004 liggen. Van Burp gekregen voor in mijn EZ maar de huidige 2700kV voldoet ook wel. :D Dus die schuiven we gewoon door binnen de HT Hardcores. :yes:

*zoeken gaat*

Het is net zo windstil als zaterdagavond. Alleen toen scheen de zon er ook bij. Gelukkig was ik toen ook vliegen. ;)

@junkie: Werk je ook al op zon- en feestdagen? 8O Met toeslag mag ik toch hopen...

Hahaha over wind gesproken, in Duitsland stond een windkracht 2 å 3 op het veld... dat noemde ze daar extreme zijwind hahahaha. Die gasten konden de wind echt niet handlen. 3 vette constalations opstijgen, wind mee. Gevolg, 2 kisten die net aan konden opstijgen en 1 belandde in het knollenveld aan het eind van de baan, kapot. Landen was ook leuk om te zien :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back