Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hahahhhahhahah. Laat Sleur, Jasper en Vin maar thuis inderdaad![]()
Ja schapen zijn er ook. Dus kaplaarzen aan, achterpootjes van de schaapjes erin, lopen ze niet weg.....
Ja schapen zijn er ook. Dus kaplaarzen aan, achterpootjes van de schaapjes erin, lopen ze niet weg.....
Gebruik ik bij patries ook altijd![]()
Gebruik ik bij patries ook altijd![]()
Sleur en ik zijn nou eenmaal niet vies van elkaar. .. en uhhh...... sja die Sleur he, die maakt toch wel wat los bij de mannen....![]()
Het is weer ouderwets gezellig hier![]()
Zullen we oude Grummy beren wel weer horen klagen van de week![]()
Ssst... :evil: What happens at the club... :teacher:Staat me nog iets bij van Sleur zijn reet kussen; schijnt ook echt gebeurt te zijn op een clubavond........![]()
De rest is gewoon jaloers.Sleur en ik zijn nou eenmaal niet vies van elkaar. En Sleur en Tito ook niet.. en uhhh...... sja die Sleur he, die maakt toch wel wat los bij de mannen....![]()
Ik weet niet hoe die schapen er uit zien of hoe lang jouw slurf is. Maar ik voorzie toch wat fysieke problemen bij die constructie. Met lama's of alpaca's is makkelijker en minder vermoeiend voor de bovenbenen.Ja schapen zijn er ook. Dus kaplaarzen aan, achterpootjes van de schaapjes erin, lopen ze niet weg.....
Ik weet niet hoe die schapen er uit zien of hoe lang jouw slurf is. Maar ik voorzie toch wat fysieke problemen bij die constructie. Met lama's of alpaca's is makkelijker en minder vermoeiend voor de bovenbenen.![]()