Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kom wel vaker in Artis. Praktisch denken levert zo zijn voordelen op. Overigens zijn springbokken nog handiger. Kun je die lange horens beethouden. ;) Ook een stuk wilder maar daar ligt dan weer de uitdaging.

best vochtig buiten :)

maar ondanks dat ik niet kan werken buiten , is junkie toch erg blij !!

zojuist toch maar even naar de officiële oflov dealer gereden om ook daar het mechanische geluid wat mijn interieur binnenkomt te laten horen .
volgens mijn "gewone"garage was het het vliegwiel lager , met een kosten plaatje van 1200 euro .

maar wat bleek , toen ze mijn koppeling hadden vervangen , hebben ze een afdek plaat/rubber in de motorruimte niet goed vastgezet en is deze losgekomen waardoor er mechanische geluiden het interieur binnen kwamen :-?

dus deze hebben ze weer vastgezet ,en het is weer heerlijk stil in mijn ovlof , kosten : 0 euro ipv 1200 , als ik het vliegwiel had laten vervangen ,wat niet nodig was :)

goeie service , en goed meegedacht vd ovlof dealert , scheelt een hoop centen !

nu kunnen die centen lekker naar de kawa ar 125 :thumbsup:

Laatst bewerkt:
@Joop. Tis nog ff te nat buiten. Hopelijk einde van de dag.

Zo voel me al weer een stuk beter. Pillen werken goed.
Kom net uit Almere. Daar had ik een afspraak voor een nieuwe job. Ga voor een groot import & export bedrijf een aantal websites maken. Alles vanmorgen doorgenomen. Gaat een beste klus worden, maar gaat meer om de uitdaging. En die is groot.

Ik heb er zin in :thumbsup:

Hoop dingen nog regelen voor 31 mei.

@ Joop: die fles kun je nu wel vullen... wat een regen.

Net even bij Q geweest in Adam. Even wat spul gehaald voor de Alphajet :mrgreen:
Vanavond ff de vleugelbuis pas maken, wordt een vaste constructie dus niet meer uit elkaar te halen.
4004 kv motor erin en dan wachten op de accu's :banana:
Vanavond pas laat op de club, moeders de vrouw.

Jasper gefeliciteerd :yes:

@ Joop: die fles kun je nu wel vullen... wat een regen.

Net even bij Q geweest in Adam. Even wat spul gehaald voor de Alphajet :mrgreen:
Vanavond ff de vleugelbuis pas maken, wordt een vaste constructie dus niet meer uit elkaar te halen.
4004 kv motor erin en dan wachten op de accu's :banana:

zal lekker van zijn plek gaan :cool:

ik zet in de ez2 mijn funjet setup erin met mega motor 3800 kv
zal ook aardig knallen en gieren :p.

Siggy : zijn de easystars al binnen ? genoeg regen om er lekker aan te knutselen :D

full

Binnen goed toeven.
Mijn hobby kamer maar eens inrichten, was een zootje.

full

Vleugel rek gemaakt en kast neer gezet voor spullen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog steeds slecht weer, dus geen vliegen vandaag.

Gisteren voor dat ik naar het ziekenhuis ging nog even mijn tweede 12S pack leeg gevlogen hier op het erf. Leg ze namelijk niet meer vol weg, maar in Store Mode.

Dit pack is 12S 5000mA 40C en doet het prima.
Is alleen 100gram zwaarder dan mijn Gens Ace 12S 5300mA pack :confused:

Nou ja, kan nu teminste doorvliegen met 2 packs.

Quad is ook weer bijna klaar. Kan alleen de nieuwe controller software niet op mijn computer installeren. Vanavond Sleur maar ff vragen.

@Sleur, Ga je nog naar de club???? Ja toch :thumbsup:

zal lekker van zijn plek gaan :cool:

ik zet in de ez2 mijn funjet setup erin met mega motor 3800 kv
zal ook aardig knallen en gieren :p.

Siggy : zijn de easystars al binnen ? genoeg regen om er lekker aan te knutselen :D

Yepzzzz :) De EZ'tjes zijn vanmiddag binnengekomen :)

Kom je hem zo halen dan ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back