Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jasper accu is 40C en de ander? Hoe meer C hoe zwaarder.;)
Daar door misschien zwaarder?

Nog steeds slecht weer, dus geen vliegen vandaag.

Gisteren voor dat ik naar het ziekenhuis ging nog even mijn tweede 12S pack leeg gevlogen hier op het erf. Leg ze namelijk niet meer vol weg, maar in Store Mode.

Dit pack is 12S 5000mA 40C en doet het prima.
Is alleen 100gram zwaarder dan mijn Gens Ace 12S 5300mA pack :confused:

Nou ja, kan nu teminste doorvliegen met 2 packs.

Quad is ook weer bijna klaar. Kan alleen de nieuwe controller software niet op mijn computer installeren. Vanavond Sleur maar ff vragen.

@Sleur, Ga je nog naar de club???? Ja toch :thumbsup:

Zo staat de Alphajet er nu bij. Kleurtjes zijn wat aangepast omdat ik de Alpha los moest trekken. De ARF lijm is echt belabberd dus ik moest hem opnieuw lijmen. Met het loshalen van de delen is de oranje verf ook losgegaan, echt zonde van het geld.
Straks de aileronservo's erin plakken en stuurhevels pas maken. Daarna is hij klaar voor de maiden :banana: O ja, wel eerst de accu's binnen krijgen.
Kan jij ze naar 3S solderen Sleur?

20130521_201302_LLS_zpsf425b224.jpg

Hahaha, 3S was niet op voorraad. Dan maar 2x een 4S bestellen, en van die 2 overige cellen weer een 2S maken voor de Biglift :yes:

En een 4S i.c.m. een 4004 gaat rook genereren 8O

gisteren electrodelta omgeruild voor een Delmo delta.....10cc Rossi met reso erop gezet, ailevon servo's naar achteren gezet, nu nog een groter tankje erin zetten en de gas servo iets verplaaatsen en ik kan achter Kris Schreiner aanscheuren.....:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back