Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Junkie, het is de schuld van de kunststof kozijnen. :yes: :sniper: 8O

En de temperatuur een beetje van slag? Ik heb gisteren gecontroleerd of er nog genoeg antivries in de radiator en ruitensproeier zat. Binnenkort weer ruiten krabben. :hammer:

lol , nee , werk genoeg , alleen niet meer uitvoerbaar ;)

zal mijn oflov ook ff een winterbeurtje geven , goed plan :x-mas:

Mannen, genoeg over het weer.

Aangezien Burpin komende weekend jarig wordt en ik haar een trendy tennistas kado wil doen wil ik jullie hulp inroepen.

Ik ben op zoek naar deze tas maar kan hem nergens vinden.

Tennistas | Gek op Kleur

Als iemand mij deze kan helpen vinden zal ik eeuwig dankbaar zijn en uiteraard een paar pintjes van mij aan hem doen toekomen.

Wie oh wie. En op tennistas.nl staat hij dus echt niet. ;)

Mannen, genoeg over het weer.

Aangezien Burpin komende weekend jarig wordt en ik haar een trendy tennistas kado wil doen wil ik jullie hulp inroepen.

Ik ben op zoek naar deze tas maar kan hem nergens vinden.

Tennistas | Gek op Kleur

Als iemand mij deze kan helpen vinden zal ik eeuwig dankbaar zijn en uiteraard een paar pintjes van mij aan hem doen toekomen.

Tennissen in stijl! - Mode - Fashionista - Flair

Het merk van de tas is YD Label, uit Wormerveer nota bene 8O, en is sinds november 2011 al niet meer. Eerst kon je ze nog per email bereiken maar ook dat lijkt niet meer te bestaan. Dus twee jaar na dato is het redelijk kansloos nog zo'n tas te scoren. :bye:

Je kunt nog contact opnemen met Yvonne Doevendans (hey lol, YD) en vragen hoe het zit...

/edit
Dat van dat contact opnemen hoeft ook niet meer. Dat emailadres bestaat al sinds eind 2005 niet meer. :? Conclusie: Andere tas zoeken. :p

Die had ik allang gevonden maar daar kun je ze niet kopen.

Sleur, archive had ik even niet aan gedacht. Halve web al afgespeurd. Yvonne Doevedans had ik ook gevonden maar als ik daar op ga zoeken wordt het alleen maar erger :)

Lijkt dus kansloos. Tennistassen zijn saaie dingen. Zoek iets dergelijks maar vrijwel nergens te koop.... :(

Nieuw kado zoeken, suggesties?

Om in stijl te blijven, ik zoek dus weer naar een tas ;)

Heerlijk weertje vandaag mannen.
Helaas wel de laatste deze week :D

Weer een stress werkdag voorbij :):):):)
Begint ook met de dag vervelender te worden trouwens :D

AH tas, Radar tas, diepvries tas...

Straks nog even naar mijn bouwlokaal. Vliegtuigje, bootje, autootje.

Begin maar met het afbouwen van een indoor kist.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back