Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed idee Junkie van die tweetaktgroep! Lijkt me leuk daar eens aan te waaien, maar zeker om eens in een tweetaktgroep te rijden!
Wordt vervolgd!

@ sjunkie : mijn collega heeft nog steeds meerdere lijntjes uitstaan voor de kr1 parts, maar heeft zeer veel moeite wat respons te krijgen. Maar het is niet vergeten, just so you know ;)

heeft geen haast , kr1 rijd nu prima , heb al aardig wat parts , maar als hij wat tegenkomt hoor ik het wel ;)

Goed idee Junkie van die tweetaktgroep! Lijkt me leuk daar eens aan te waaien, maar zeker om eens in een tweetaktgroep te rijden!
Wordt vervolgd!

gaan we doen , lijkt me leuk !

die andere gasten hebben ook 2 tacters , dus is altijd leuk om met een groepje te knetteren :cool:

heb nu ook zin om te rijden , vanmiddag wellicht nog een rondje blaffen .

lekker bezig met de roeren te vertaaien , afgewerkt met fluor orange stickervel , ze zijn nu lekker sterk .

nog 1 aileron , en dan wat gezinsactiviteiten verrichten .

kan ook proberen een gezins atv op te nemen :)

lekker bezig met de roeren te vertaaien , afgewerkt met fluor orange stickervel , ze zijn nu lekker sterk .

nog 1 aileron , en dan wat gezinsactiviteiten verrichten .

kan ook proberen een gezins atv op te nemen :)

Lekker bezig Herman :D

Winderig en fris that =

Geen hond op het veld natuurlijk ?

Philly nog wel ff maidenen ?

Casp komt vanmiddag en jasper ook misschien. Ik hoor wel hoelaat zij er zijn, dan ga ik ook ff een accu leegvliegen :yes: 4400 mah dat is :wink:

Ik moet alleen ff wachten tot Ruben terug is, die is nu buiten aan het spelen.

---Edit---
Die stapt nu binnen, ben ook rond die tijd op het veld

Easystar vleugeltjes "ff" in de folie zetten :)

20130526_141124.jpg

Casp en ik zijn alweer weg van het veld. Temperatuur prima te doen en met deze wind is het lekker spelen.
De Alphajet vloog erg goed, gewoon een Easystar. Alleen heeft de motor het nu al begeven :hammer: Vloog nog niet eens vol gas. Zo ff een nieuwe motor bestellen, hopelijk dinsdag binnen zodat ik dinsdagavond weer kan vliegen.
Nu maar ff de F1 kijken en later op de middag de Indy 500.

Casp: bedankt voor de Haribo banaantjes... ook namens dochterlief :yes:

Kris is onderweg naar hier. Straks in de garage even de de scooterkappen van zijn zoon spuiten. Ze zijn net klaar om gespoten te worden, het is weer kantjeboord want Dinsdag is zijn zoon jarig ;)

Mr..T. en ikke zijn weer terug van een middag All American Muscles. Mr.T. een rondje mee gekacheld achterop een dikke HD. En ieder een rondje Amsterdam-West in een hele rappe Corvette op slicks. Tikte uiteindelijk na wat aandringen toch de 240km/u op een achteraf weggetje. 8) En wat staan te verlekkeren aan dikke motorblokken, tuningparts, mooie brommers en audio-visueel geweld...

heartbeat1.jpg

heartbeat2.jpg

heartbeat3.jpg

heartbeat4.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back