Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thnx Phil ;-)

Tis wel weer ff een klusje, maar dan heb je ook wat :-)
Denk dat ik de fuselage ook maar doe, issie helemaal af.

Lekker aan de knutsel bij gebrek aan mooi weer :D

Jammer van je motortje, wel erg snel naar de knoppen :confused:

Van onboard weinig film. Valt niet mee om te filmen met die korte straatjes vol gas optrekken en dan gelijk weer in de ankers, glijdend de hoek om een weer vol gas. Flauw grapje om een tientje op het dashboard te leggen en dan te zeggen: "Als je het kunt pakken tijdens het rijden, is het voor jou". Zodra je een poging doet, even het gas er op. :rolling:

Casp en ik zijn alweer weg van het veld. Temperatuur prima te doen en met deze wind is het lekker spelen.
De Alphajet vloog erg goed, gewoon een Easystar. Alleen heeft de motor het nu al begeven :hammer: Vloog nog niet eens vol gas. Zo ff een nieuwe motor bestellen, hopelijk dinsdag binnen zodat ik dinsdagavond weer kan vliegen.
Nu maar ff de F1 kijken en later op de middag de Indy 500.

Casp: bedankt voor de Haribo banaantjes... ook namens dochterlief :yes:

ff op de kr1 naar das velt gereden , had jullie verwacht , maar jasper was net aangekomen , dus nog even een heli show gezien , en toen vlug weer lekker mijn helm op en handschoenen aan en verder tuffen , toch een stuk warmer dan stil op het veld te staan ;)

straks lekker naar loetje , koe eten :p

mooi vleugeltje siggy , dat kan jij wel :cool:

Heb alweer een nieuwe motor besteld, een Typhoon HET-RC 2W-20. Die zal het wel wat langer volhouden :yes:
@ Casp: helaas hadden ze geen goede buitenlopers liggen.

Bij 200 per uur aan de handrem trekken doe je alleen als je levensmoe bent. :yes: Is me dat tientje niet waard.

Wel leuk is de groep midlifecrisis feestgangers op die Harleys. Erg leuke en spontane mannen én vrouwen. Ook flink wat vrijgezellen... In de showroom daar twee echt mooie brommers gezien en de prijzen vielen mij echt mee (21k nieuw). Nou ja, eerst dat gedoe thuis rond hebben een dan zien we wel. Maar het zou een reden zijn het brommerrijbewijs alsnog te halen. :yes:

harley-davidson-vrscse-screamin-eagle-rod.jpg

Zo, ook weer terug. Wat een wind op het veld. Wel lekker gevlogen met de 700 en de 450. Nu ff eten koken en lekker van de avond genieten.

Morgen wordt het lekker weer, dus morgenavond weer ff knallen.
Overdag druk aan het werk.

Mijn zoon samen met vriend met de;
Turnigy SCT 2WD 1/10 Brushless Short Course Truck (ARR)
Een rondje rijden. Wat te onstuimig de bosjes in. Ach de jeugd toch.:rolleyes:
Servo stuk, staat geen type op 41x20x36.
Nu heb ik geen idee wat er in moet.:confused:
Wat voor servo specs kan je er in zetten?

@erikkkkkk: Is een standaard maat servo. Ik zou een metal gear kiezen die 15kg of meer kan hebben. Gewoon verder goedkoop, bijvoorbeeld een Hobbyking of Bluebird. Of de servo weer precies op het midden terug komt, merken die kinderen toch niet met hun autootje. ;)

Mooiste is dat het er best goed bezocht was en er echt veel mensen mee wilden rijden. In het begin (Mr.T. deed de eerste ronde mee op de voorste motor) een ritje 20 minuten duurde. Later ingekort tot 10 minuten omdat er anders te lang gewacht moest worden. En elk rondje meerijden kostte een tientje dat ten goede komt aan het KWF (via de Alpe d'HuZes). :worship:

Dit dus gedaan en gekeken (de minder sociale stukjes weg gelaten).

[YouTube]ikY9uU]

grappig sleur ;)

die motoren komen er bij mij ook wel een keer , maar na mijn 50ste pas denk ik , rijdende sofa's dat is :)

Loetjes koe moet even zakken , terwijl ik met een bakkie pleur aan de ez verder knutsel :D

was wel ff een beste woei op het veld vanmiddag, na een kopduikeling en wat oefenen de EZ netjes verticaal landen :) was leuk om te oefenen.
( ja ik hoorde steeds die opmerking van m'n coach .. blijven sturen tot je geland bent ..)

@phill die zak banaantje is nog niet leeg.. jullie zouden hem toch helemaal leeg eten.. nu zelf maar doen ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back