Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onwaar. :teacher: Komend weekend als het goed is de eerste vlucht met de Sky Hoer bestuurd met de joystick. 8) :? Het gaat lukken, of het wordt een bouwpakket. :lol:

Dat ben ik wel met je eens, mits een HT setup erop. Want dat Condoom-ding is best truttig. :yes:

skyhoer is gedoogd , af en toe een nonpiep proberen is je vergeven ;)

mijn ez'tje is klaar , en heb er zin an om hem te vliegen ,omdat het een maiden is wil ik een uitzondering maken om morgenavond te test vliegen :p

ligt natuurlijk aan dat schijtweer en of ik niet te gaar ben :)

lipo's cyclen en laden gaat .

sleur ; op hoeveel cm vanaf voorzijde heb jij je balanspunt ?
volgens het boekje op 78 mm , maar dan zit je bijna halverwege de vleugel .

Laatst bewerkt:
Bah Junkie :mrgreen:

Morgenavond ben ik er niet bij... zondag wel.
Moeten we ff met z'n alle knalluh :banana:

Zojuist mijn Alphajet voorzien van Jopie's glastape... is nu een star geheel geworden. Eerst zwabberde de staart er maar wat achteraan :cool: nu niet meer :nooo:

Bah Junkie :mrgreen:

Morgenavond ben ik er niet bij... zondag wel.
Moeten we ff met z'n alle knalluh :banana:

Zojuist mijn Alphajet voorzien van Jopie's glastape... is nu een star geheel geworden. Eerst zwabberde de staart er maar wat achteraan :cool: nu niet meer :nooo:

mijn "bah star" is wel vrij star , in de binnenzijde over de hele lengte vd staart zit een koolstof strip , ben je al heel veel flex kwijt , vleugels ook voorzien van koolstofstrips (onder de oranje biezen )

de roeren zijn ook versterkt en erg taai , dus waarschijnlijk nu ook sturen bij volgas :D
en dat dunne staal draad van mpx die de roeren aansturen ook vervangen van lekker dik draad .

we zien het morgen wel ;)

en gewoon ook ff komen :cool:

en anders vh weekend even ez battlen :cool:

deze week de x7 ophalen :banana:
Ik weet niet of je naar Sam toe gaat of dat die X7 verzonden wordt, maar als je naar Sam gaat kan je misschien wat voor me regelen.

Ik heb een setje van die Scorpion klittebandjes nodig. Er zijn verschillende lengtes, maar dat staat niet vermeld op de site. Ik heb die van 30cm nodig. Kan jij dat regelen.

Gr. Jasper

Vandaag autootje geregeld. Staat 33000km op de tellert en is van een oud mannetje geweest. Is een automaatje. Best gek als je dat nooit gereden hebt. Vrijdag Skoda inleveren en daarna deze ophalen. Kunnen we weer ff rijden.

Ik weet niet of je naar Sam toe gaat of dat die X7 verzonden wordt, maar als je naar Sam gaat kan je misschien wat voor me regelen.

Ik heb een setje van die Scorpion klittebandjes nodig. Er zijn verschillende lengtes, maar dat staat niet vermeld op de site. Ik heb die van 30cm nodig. Kan jij dat regelen.

Gr. Jasper

Ik ga erheen en ik kijk wel even voor je. Staat het op voorraad op de site?

Net karretje Frismans. :yes: :thumbsup:

De joystick heeft nu ook subtrims, al is het nog wat primitief. :banana: Nu nog even op dezelfde manier de endpoints erbij kloppen. :pc: En alle instellingen worden braaf bewaard in het geheugen zodat bij inschakelen niet weer alles opnieuw hoeft te worden ingesteld. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back