Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Genieten ervan Junkie en de rest van het aviodome,tis nu nog knap.Denk dat ik maar een weekendje wintersporten ga.De skiliften zijn weer open in de Alpen vanwege de sneeuwval :yes: :hammer:

Even nog een mededeling. Gister toen ik met Bryan van het veld weg ging zag hij wat bij de duiker liggen. Pap er ligt een lipo in het water. Wat blijkt. Iemand van ons clubje heeft zijn defecte lipo in de sloot gegooid.
Dit lijkt me toch niet de bedoeling. Geen idee wie dit gedaan heeft, maar die mag zich behoorlijk gaan schamen. Als je defecte lipo's hebt breng die dan netjes weg en gooi ze zeker niet in de sloot. Het ging hier om een 6S lipo. Deze is nu netjes opgeruimd.

Dat geld ook voor de mensen die roken op het veld. Ruim na afloop even de filters op die op de grond gegooid worden. Lag laatst helemaal onder. Is best smerig voor de volgende piloot die daar gaat zitten met zijn spullen.
Thuis ruim je het ook op. Tenminste daar ga ik maar vanuit.

Dus mensen let even op en hou het netjes.

Die peuken waren mij ook al opgevallen Jasper. Het zag er idd niet uit, niet echt een goede uitstraling van onze vereniging. Iedereen neemt gewoon zijn eigen troep weer mee naar huis :yes: Dat maakt het allemaal wat prettiger.

Jammer dat je niet komt siggy .
Pintjes en asbak weer uit mijn rugtas haalt .

Ik ben ook rete gaar . Door de week vliegen is not done.
Maar ga toch ff knallen met het ez geval

Pintjes:not done ( ook niet op de dijk of in je eigen auto )
Roken mag nog wel maar hou het netjes.

Vliegen mag, maar niet te gek :eek:

Kortom:
Houdt onze club proper en sober :):)

hey wat lees ik nou mag je nu ook al niet meer roken op het veld:confused:
raar dat dit nog wel mag op club zelfs aan de bar.:(
nou hier in spanje rook je eige maar de tiefus raar word trouwens.
maar hier zegge ze alleen maar das beter voor de staatskas:cool:
relmodus uit van uit spanje.

ps had meer lipos, motte meeneme wat duurt dat lang om ze te laaie.:p

oja was ik ff vergete drinke na sluitings tijd is ook toegestaan beter voor de clubkas.

wat nog wel mag = met je ez knetteren en gillen :p

ging als een malle ,stuurt volgas net aan met de wind mee, volgas tegen de wind in ,en dan trekt het naar rechts weg .

de roeren zijn stevig zat ,moeten dus toch sterkere servo's in op ailerons .

maar was weer even genieten met 5 a 6 gillers in de lucht :p

nijsie heeft me weer aangestoken met zijn funjet , toch ook erg gaaf , ging ook als een malle .

de alpha van phils ging ook prima , met zijn 700+ Watt ,erg snel , en die stuurt gewoon wel , voelt ook stevig aan die vlieger ,veel taaier dan een standaard gebouwde ez , heels niet slecht :cool:

slapen gaat .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back