Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey wat lees ik nou mag je nu ook al niet meer roken op het veld:confused:
.

Wat kunnen we toch weer slecht lezen. Jullie blijven toch grote kinderen. Roken mag natuurlijk. Er is helemaal niets verboden. Daar is ook helemaal niet over gesproken. Er wordt alleen gevraagd om de filters of sigaretten peuken op te ruimen en niet in de pitch achter te laten. Neem aan dat je thuis ook je tuin of balkon netjes houd en er geen asbak van maakt.

Dat was de enige vraag. Meer niet. Hou de boel een beetje netjes. Verder loopt het allemaal prima.

Moggel, is het al weekend?
Gisteren ging de Alphajet weer als een malle :banana: Daarna nog even wezen clubben, was ook weer als vanouds gezellig :yes:

Ook wil ik vast vermelden dat de Funfly de 22ste is, een week later dus :yes:

Houden we wel onze eigen Funfly :yes: Ik heb voor die dag ook al andere dingen staan, ik ben er dus ook niet bij. Ook niet bij de BBQ :nooo:

Waarom word nou die datum verplaatst? De een na de ander valt nu af. Ik wilde ook komen kijken iig maar gaat nu denk dus niet. Beetje jammer...

Zondag ook niet vliegen niet... Zondag naar mijn ouders. Kreeg een kouwe douche vanochtend. Mijn moeder is ziek, ....de gevreesde ziekte.... :(

WTFBBQ Dat zuigt enorm Veldmuis :cry: Heel veel sterkte man!

De reden is dat de luchtmachtdagen in Volkel gehouden worden. Het schijnt dat de niet vliegende leden daar naartoe gaan en dat het daarom omgezet is.
Na de zoveelste keer ben ik er een beetje klaar mee... ik ging nieteens in discussie :bye: Ik vind het allemaal wel best :yes:

Niet vliegende leden? Het heet toch geen funnotfly? Het gaat er toch om wanneer de vliegende leden kunnen? Logica van een dood vogeltje dit. Lijkt me handiger als het bestuur dit terugdraait. Als ze daarom een extra vrijwilliger nodig hebben meld ik me bij deze aan...

Hmm dus als je niet vliegt, Je je in je stoeltje op het veld plant en je hebt andere plannen verzet je maar het evenement.
Dus degene die willen vliegen en dat gepland hebben moeten daar voor wijken.
Raar.:???:

Houden we wel onze eigen Funfly :yes: Ik heb voor die dag ook al andere dingen staan, ik ben er dus ook niet bij. Ook niet bij de BBQ :nooo:
Beter. :yes: Gewoon BBQ, bier, peuken én vliegen door elkaar. :banana:

EZ fly toch altijd Funfly :):)
Feit. :teacher:

Zondag ook niet vliegen niet... Zondag naar mijn ouders. Kreeg een kouwe douche vanochtend. Mijn moeder is ziek, ....de gevreesde ziekte.... :(
Dat zuigt apenballen Veldmuis. Sterkte met de zware tijd die komt. Ik had vanmorgen nog maar wat extra gedoneerd voor de Alpe d'HuZes zodat de baas precies aan zijn streefbedrag van 10K donatie kwam. Maar ja, daar is je moeder nu niet mee geholpen. :(

De reden is dat de luchtmachtdagen in Volkel gehouden worden. Het schijnt dat de niet vliegende leden daar naartoe gaan en dat het daarom omgezet is.
Na de zoveelste keer ben ik er een beetje klaar mee... ik ging nieteens in discussie :bye: Ik vind het allemaal wel best :yes:
Precies, laat ze allemaal lekker uit elkaar flikkeren. :bye: :evil: Dat ze dan maar veel gezelligheid mogen hebben. Lutsers...

Hmm dus als je niet vliegt, Je je in je stoeltje op het veld plant en je hebt andere plannen verzet je maar het evenement.
Dus degene die willen vliegen en dat gepland hebben moeten daar voor wijken.
Raar.:???:
Yep, blijft een rare club. :rolling: De niet-actief vliegende leden hebben meer zeggenschap over de evenementen dan actief vliegende leden die aan een evenement deelnemen. :hammer:

Ik ben nooit zo van het kritiek uiten hier, maar dit slaat nergens op. Kun je ook niet uitleggen aan de leden...

Dit moeten ze gewoon terugdraaien, anders kill je de zin om aan evenementen mee te doen wel....

*relmodus aan*

Ow ik uit mijn kritiek altijd zonder moeite hoor.

Ik vind het echt een stel prutsers van hier tot jeriecho op de club. En bepaalde mensen in het bestuur zijn behoorlijk egocentrisch, en kortzichtig.

Zo dat is eruit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back