Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben nooit zo van het kritiek uiten hier, maar dit slaat nergens op. Kun je ook niet uitleggen aan de leden...

Dit moeten ze gewoon terugdraaien, anders kill je de zin om aan evenementen mee te doen wel....

*relmodus aan*

Lijkt me heel simpel op te lossen; de vliegers houden gewoon een funfly op de oorspronkelijke datum en "beslissers" gaan fijn de 22ste een dagje op het veld zitten kijken naar niks...........

Dat vind ik een super idee. Dit is al de zoveelste keer dat dit geflikt wordt....

een vliegvereniging bestaat bij de gratie van mensen die willen vliegen, niet voor barhangers die graag voor anderen de regels bepalen.............;)

en nee, ik ben niet in relmodus, zo ben ik altijd..........:D

Jongens, nu niet allemaal het bestuur afzeiken... die doen ook veel en goed werk :yes:Echt, jullie moeten eens weten hoeveel tijd men in de vereniging steekt.

Mij werd gisteren gevraagd of ik het ermee eens was om de Funfly te verzetten, ik vroeg naar de reden en zoals eerder besproken was de KLU de reden. Ook zag ik weer een paar leden aan de bar zitten die ik eigenlijk nooit zie... tenzij er weer een KLU uitje wordt georganiseerd.
Naja 1+1=2 dus toen was ik er al klaar mee, ik zei ik vind het prima... ik had echter geen zin in een rel.
Later hoorde ik dat na de Funfly altijd de BBQ is, helemaal niet bij stilgestaan. Toen baalde ik wel stevig eigenlijk... maar nogmaals, ik had geen zin in een rel dus ik liet het erbij zitten.

Voor de niet vliegende leden gaat het dus om de BBQ, daar willen ze wel bij aanwezig zijn. Wat er op het veld gebeurd zal bij de meeste van hun wel gescheten zijn (op een enkeling na dan).

Kortom, laten we hier geen grote rel van maken want daar heb ik echt geen trek in. Ik vind het allemaal wel best.
Misschien is het leuk als wij als vaste vliegers zelf een vliegdag organiseren met een BBQ daarna?

Mocht je wel je ongenoegen willen uiten, stuur dan ff een mail naar de club. Hier op het forum heeft het toch geen zin en buitenstaanders krijgen weer een 'goede' indruk van onze vereniging.

begrijp je wel hoor Phil, maar blijf het idioot vinden.
Zelf ben ik er zowel de 15e als de 22e niet, kunnen we op de 28e geen bbq doen, dan ben ik er ook weer..........

afbeelding-hart-dm15737.jpg

Ik heb respect voor alle bestuursleden welke veel tijd in het bestuur steken maar dat staat los van de willekeur van deze actie. Geen losse evenementen op een andere datum, gewoon de funfly op de 15e zoals gepland was. Mensen die niet vliegen en niet kunnen hebben vette pech. En nogmaals, als daar een vrijwilliger bijzit die naar volkel wil de 15e, lekker naar volkel gaan:bye:. Ik meld me aan om die plek op te vullen...

Nu klaar. *relmodus uit*

................ in het bestuur steken maar dat staat los van de willekeur van deze actie....................

Nu klaar. *relmodus uit*

Lijkt me geen willekeur, er is overleg geweest en Phil heeft ingestemd.
Mooier was geweest als er een iets uitgebreidere inventarisatie onder de vliegers was gehouden.

Da's wel willekeur Kris. Overleggen doe je breed onder deelnemers en met een steekhoudende reden en niet omdat niet vliegers toch liever wat anders gaan doen dan naar een gepland evenement gaan waar de wel vliegers al op gepland hebben.

Sterker nog, het is een schoolvoorbeeld van willekeur...

*relmodus nu echt uit*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back