Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ow ik uit mijn kritiek altijd zonder moeite hoor.

Ik vind het echt een stel prutsers van hier tot jeriecho op de club. En bepaalde mensen in het bestuur zijn behoorlijk egocentrisch, en kortzichtig.

Zo dat is eruit.

:mrgreen:LOL

Laatst bewerkt:
even wat anders ... Ik ben GAAR !! , erg blij dat het weekend is , hard gewerkt , goede doekoes binnengevist , helemaal tevreden gaar !

funfly zal me een worst zijn , ging ik toch al amper heen , mij te druk ;)

morgen lekker chillen en niks doen , zondag een dagje veld hangen met de ez en de dogfighters :cool:

PIntjeu's

veldmuis ; sterkte man , ik hoop dat het goed komt met je moeder , maar je gaf al aan dat het operabel is , dus we gaan van het beste uit !

Ow ik uit mijn kritiek altijd zonder moeite hoor.
Oh, is dat kritiek?! Ik dacht dat je altijd zo was op het forum. :mrgreen:

Lijkt me heel simpel op te lossen; de vliegers houden gewoon een funfly op de oorspronkelijke datum en "beslissers" gaan fijn de 22ste een dagje op het veld zitten kijken naar niks...........
Klinkt goed. Ook al ben je er niet. En een illegale BBQ met bier op de dijk. :thumbsup: :celebrate: En anders gewoon op HT of ergens anders in de polder (veld achter het veld met rode kool, is gemeentegrond :p).

Jongens, nu niet allemaal het bestuur afzeiken... die doen ook veel en goed werk :yes:Echt, jullie moeten eens weten hoeveel tijd men in de vereniging steekt.
Waar, maar voor de zoveelste keer wordt de beslissing eenzijdig genomen zonder rekening te houden met de mensen die uiteindelijk de FunFly maken (of breken). Zo ging het altijd met F3P, zo ging het met de discoavonden, zo gaat het met andere evenementen. Slechte planning door verkeerde datums te prikken. Kortzichtigheid ten top. Het is net de overheid, of je nu links of rechts zegt, ze doen zelf wat ze willen. :evil:

Kortom, laten we hier geen grote rel van maken want daar heb ik echt geen trek in.
Dit topic is om te rellen. Prioriteit nummero uno. :banana: :rolling:

Naja 1+1=2 dus toen was ik er al klaar mee, ik zei ik vind het prima... ik had echter geen zin in een rel.
Lijkt me geen willekeur, er is overleg geweest en Phil heeft ingestemd.
Sinds wanneer vertegenwoordigd PH-ILS de rest van de vliegende leden? Is hij door de vliegers aangewezen als vertegenwoordiger? Dacht het niet. :nooo:

Gaan er straks nog mafklappers vliegeren? Lekkere woei, zonnetje, redelijke temperatuur. Beter zal het er niet op worden de komende tijd. Piepgillen kan gewoon. :yes: :p :lol:

Wil nog even benadrukken dat ik niemand persoonlijk afzeik. Zeik alleen een stomme beslissing af......:teacher:

Zo......ik ben klaar;)

Wie heeft er een propbalancer die ik kan misbruiken?

Dat het dan de 15e maar pijpenstelen mag zeiken. Bliksem, onweer, storm, hel en verdoemenis. :yes:

001_155.jpg

Gaan er straks nog mafklappers vliegeren? Lekkere woei, zonnetje, redelijke temperatuur. Beter zal het er niet op worden de komende tijd. Piepgillen kan gewoon. :yes: :p :lol:

ja daaaaaaaag :bye: , ff helemaal niks vliegen , zondag weer een dag ;)

kan iemand die zon ff uitzetten ? , leg hier te verschroeien in da tuin , en ben daarom al dronken bij 3 flesjes bier :)

wel lekker ,dat dan weer wel .

Zo hier weer ff rellen druk aan de knutsel geweest.
Straks ff wat piep uitlaten.

@veldmuis heb ik voor je.

Vind ook niet dat Phil hierop aangekeken moet worden.
Er word hier door wie dan ook een beslissing genomen die niet in club belang is maar in persoonlijk belang. Ben het dan ook niet eens met die beslissing.

Ik heb respect voor alle bestuursleden welke veel tijd in het bestuur steken maar dat staat los van de willekeur van deze actie. Geen losse evenementen op een andere datum, gewoon de funfly op de 15e zoals gepland was. Mensen die niet vliegen en niet kunnen hebben vette pech. En nogmaals, als daar een vrijwilliger bijzit die naar volkel wil de 15e, lekker naar volkel gaan:bye:. Ik meld me aan om die plek op te vullen...

Nu klaar. *relmodus uit*
Ik vlieg niet,maar je hebt wel een punt

Geen gezeik iedereen rijk :D:D:D
Zeker lid van de VVD? :? ;)

Tuurlijk is het de schuld van PH-ILS. Wrong time, wrong place, wrong post. Daarom ga ik nooit op donderdag naar de club, straks heb ik het nog gedaan. :teacher: :mrgreen: En al was het niet zijn schuld, dan toch. Het is ook zijn schuld dat mijn bier op is. En dat het stormt en de zon verdwijnt. :yes: :rolling: ;)

Natuurlijk vind ik ook niet dat Phil ervoor aangekeken moet worden ( lees terug en kijk naar het knipoog poppetje achter mijn tekst) Ik weet ook wel dat Phil geen eigen mening heeft ;)

Verder nog even aan het bedenken wanneer ik naar Sam ga rijden en met wie. Kan vanavond nog eventueel anders morgen avond.

Zeker lid van de VVD? :? ;)

Tuurlijk is het de schuld van PH-ILS. Wrong time, wrong place, wrong post. Daarom ga ik nooit op donderdag naar de club, straks heb ik het nog gedaan. :teacher: :mrgreen: En al was het niet zijn schuld, dan toch. Het is ook zijn schuld dat mijn bier op is. En dat het stormt en de zon verdwijnt. :yes: :rolling: ;)

hahahahahahahaha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back