Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was op dat moment inderdaad erg druk in de lucht :)
Zulke ervaren vliegers maarja, dat materiaal he ??

Twee EZ'tjes kneiterhard de grond in :D

Was op dat moment inderdaad erg druk in de lucht :)
Zulke ervaren vliegers maarja, dat materiaal he ??

Twee EZ'tjes kneiterhard de grond in :D

sleur heeft gewonnen , die was afgeschreven :)

ikke heb een verkreukelde lipo , netjes in de sloot gegooid waar die andere lag :mrgreen:

Joop : nog bedankt voor het vinden van mijn ez romp , en de 2 vleugels ,3-0 voor choco :thumbsup:
ook brian bedankt voor het zoeken , die heeft ook aardig door het hoge gewas geploeterd ;)

siggy ; er werd mijn net een zeer mooie mb 80 aangeboden uit mijn nieuwe motorvrinden clubje .

zwart met goud , helemaal origineel en bijna nieuw .
5000 km gelopen 1250 Euries , koop je nog geen afgeragde kreidler voor ;)

interesse ? of word het niets met das rijbewijs .

wel interessant dingetje :D

Foto van Sleur in zijn lolstoel graag... :mrgreen:

At you're service :D

20130602_123450.jpg

siggy ; er werd mijn net een zeer mooie mb 80 aangeboden uit mijn nieuwe motorvrinden clubje .

zwart met goud , helemaal origineel en bijna nieuw .
5000 km gelopen 1250 Euries , koop je nog geen afgeragde kreidler voor ;)

interesse ? of word het niets met das rijbewijs .

wel interessant dingetje :D

Ik weet er ook 1 in Almere voor de helft :)

Lust jij geen bier ? ? ? :confused::D
Kom net van het veld af. Dus pas gestart op de Dijk en bij de schapenscheerder verder. Een ik tel echte pintjes, niet doe-als-of-kan-niet-tellen. :teacher:

Nu in de tuin nog een pintje voor de nadorst. Dan lekker in mijn bubbelbad scoon bruisen en lekker vlak nog wat televee gluren. Het was een mooie dag. :thumbsup:

Ik heb geen bubbeldoos om in te gaan liggen. Dus maar weer terug naar het veld gegaan. Lekker genieten van nog wat helivluchten en de hazen in het veld. Strakies lekker slapen.
Was overigens weer heerlijk eten bij Sam. Spare-ribs zijn daar super.

Kom net van het veld af. Dus pas gestart op de Dijk en bij de schapenscheerder verder. Een ik tel echte pintjes, niet doe-als-of-kan-niet-tellen. :teacher:

Nu in de tuin nog een pintje voor de nadorst. Dan lekker in mijn bubbelbad scoon bruisen en lekker vlak nog wat televee gluren. Het was een mooie dag. :thumbsup:

Same here :)

Ik heb geen bubbeldoos om in te gaan liggen. Dus maar weer terug naar het veld gegaan. Lekker genieten van nog wat helivluchten en de hazen in het veld. Strakies lekker slapen.
Was overigens weer heerlijk eten bij Sam. Spare-ribs zijn daar super.

Geen peukies gevonden he ?? ;);):eek:

Geen peukies gevonden he ?? ;);):eek:

die heb ik allemaal opgeruimd :teacher:ook de kist van sleur maar meegenomen deze lag in een 15 tal stukken, anders had hij nog 5 x moeten lopen :yes:en dat gun ik hem niet :D ik heb tenslotte ook een vuilnis auto/kar voor het veld, zelfs het zoontje van J.W wilden zijn rotzooi in mijn car dumpen en dit dus mooi niet :bye:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back