Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Natuurlijk is het schjjtweer, vrij standaard in het weekend toch ?? ;)

das logisch ;)

ik zie het straks wel , als ik nog tijd over heb en de wind gaat liggen naar wk 1 :)

Heerlijk geslapen. Vandaag lekker niets nuttigs doen. Lijst met moetjes is leeg. Ik zie wel wat de dag brengt.

/vrijgezellenvoordeel ;)

gaat bij mij niet om floor en maris , daar ben ik al aan gewend , meer de zakelijke dingetjes /werkbezoekjes/ offertes uitwerken enz.

morgen wel gezinsdag , maar daar heb ik wel zin an , ff op het strand uitwaaien met de mite :p

Vandaag niks met de hobby doen, ff teveel gedaan de afgelopen weken en komende weken.
Een weekend gezinsdag is ook wel OK. Diana vanavond werken dus eerst andere verplichtingen doen vandaag.
Veel plezier allemaal.

Laatst bewerkt:
Vandaag niks met de hobby doen, ff teveel gedaan de afgelopen weken en komende weken.
Een weekend gezinsdag is ook wel OK. Diana vanavond werken dus eerst andere verplichtingen doen vandaag.
Veel plezier allemaal. Misschien als Ronald z'n jet gaat vliegen kom ik ook ff kijken.

idem , ben ook nog helemaal brak van afgelopen week .
en met die wind ben ik ook een beetje klaar , volgend weekend maar weer zien .

heel misschien dinsdag ff de funjet testen , dat dan weer wel ;)
Zometeen weer fijn naar de Ikea in Haarlem :confused:

**fijn Harrie, bedankt :D:D

alsjeblieft :p

vermaak je ;)

zojuist de sv650 verkocht , heerlijk !
volgend weekend de ar125 halen .

nu op naar het volgende klusje .

Ben ook aardig brak... plannen herzien. Vanmiddag/vanavond lekker BBQ'en.
Echt helemaal niets doen met de hobby vandaag :thumbsup:

mogge jeetje jullie lijken wel oude wijven zuk lullen op de vroege morgen
wielen zijn binnen wel een kleine aanpassing doen.
charter bijna klaar, wat soldeerwerk en folie repa: dan weer klaar

Lekker 17 jaar digitale foto's aan het uitzoeken. De komende weken genoeg te doen. Elke foto niet door de kids worden bestudeerd, schiet niet op. ;) Maar lekker bakkie leut, verse cake en een chill muziekje is prima om de dag door te komen. :yes:

Lekker 17 jaar digitale foto's aan het uitzoeken. De komende weken genoeg te doen. Elke foto niet door de kids worden bestudeerd, schiet niet op. ;) Maar lekker bakkie leut, verse cake en een chill muziekje is prima om de dag door te komen. :yes:

niet = moet ???

Handig he, dat swype en autocorrect :D

zo , eindelijk :

logo.png

ff geen gevlieg dit weekend , ik sluit mij aan bij phils en de oude garde ;)

lekker thuis rommelen , gras maaien , schuur herinrichten , en nog wat sleutelen aan de hercules ,en daarna nog een stukkie rijden :p

Hier ook alles chil. Zou vroeg op pad gaan, maar doe ff rustig aan. Wel accu's geladen, maar er staat weer behoorlijk wat wind. Nu ff boodschappen doen en naar Alkmaar. FF wat bekers bestellen voor de Fun Fly.

Ik zeg: Laterrrr............................................

Hey Knaller. Zit dat ding al in elkaar. Foto, anders is het niet geb.....:D

Mogguh

Vandaag nietsdoendag.
Mss vanavond ff verder aan de DLG van HK
(Versus Composite DLG 1500mm Glider Kit)
Weer eens wat anders en ook makkelijk voor aan de dijk.

Ook de stekkers voor de flaps en flappers van de Last Down veranderen naar MPX-stekkers.
En ook nog de verbouwing van het huis.

Dacht eigenlijk dat het een nietsdoendag werd :-)

Grtz

Hier ook alles chil. Zou vroeg op pad gaan, maar doe ff rustig aan. Wel accu's geladen, maar er staat weer behoorlijk wat wind. Nu ff boodschappen doen en naar Alkmaar. FF wat bekers bestellen voor de Fun Fly.

Ik zeg: Laterrrr............................................

Hey Knaller. Zit dat ding al in elkaar. Foto, anders is het niet geb.....:D

maak wel wat foto's als ik de servo's erop heb enzo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back