Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Precies, gewoon gas op de lollie en je hebt er minder last van. En landen doe je ook met wat meer tempo. No problemo toch? :nooo: Ouwehoeren kan ook op de club. :yes: :celebrate:

Precies, gewoon gas op de lollie en je hebt er minder last van. En landen doe je ook met wat meer tempo. No problemo toch? :nooo: Ouwehoeren kan ook op de club. :yes: :celebrate:

Net als de jet van Ronald. Die heeft vandaag zijn maiden gehad. Vette kist dat is zeker :thumbsup:
Was mooi om te zien :yes: De Vechtjes waren ook op het veld met hun jet dus spektakel genoeg... zelfs met deze wind.

Zo terug van het veld.
Kreeg van de week de robbe air trainer 140 mee. met de mededeling ga deze maar eens vliegen :thumbsup:. Echt gaaf vliegen en geen moeite met deze wind :D.

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Net als de jet van Ronald. Die heeft vandaag zijn maiden gehad. Vette kist dat is zeker :thumbsup:
Was mooi om te zien :yes: De Vechtjes waren ook op het veld met hun jet dus spektakel genoeg... zelfs met deze wind.

Ik meen te hebben gelezen dat jij vandaag geen hobbytijd ingepland had staan ?? :D:D

De alphajet is beyond repair :yes: de romp zit echt vol scheuren. Daar moet zoveel tape en lijm op dat hij te zwaar wordt. Vleugels mooi voor reserve en de rest de kliko in. Binnenkort maar ff een nieuwe bestellen.
Dat wordt de Funfly vliegen met de BigLift. Meedoen is bekangrijker dan winnen.
Helaas heb ik geen ander kistje vliegkkaar dus ik moet het hiermee doen.

@ sig beest

klopt ik was er om 13.20 als eerste de rest volgde ............................... niet
Ronald en Niels kwamen op 14.00 uur Jef was ook mee, later natuurlijk Jasper en Erikkkk en als laatste Erik 3d zo nou weet je het enne ikke korte broek he. werd wel koud om 1600 uur. strakke wind lengte veld

De alphajet is beyond repair :yes: de romp zit echt vol scheuren. Daar moet zoveel tape en lijm op dat hij te zwaar wordt. Vleugels mooi voor reserve en de rest de kliko in. Binnenkort maar ff een nieuwe bestellen.
Dat wordt de Funfly vliegen met de BigLift. Meedoen is bekangrijker dan winnen.
Helaas heb ik geen ander kistje vliegkkaar dus ik moet het hiermee doen.

jammer man
:(

Zo, ook weer thuis. Was gezellig op het veld. Inderdaad de maiden flight van de Rijkjes jet. Vliegt super en is erg snel. Na het vliegen heerlijk wezen borrelen en een chineesje gedaan met o.a. Dick en Bert van de Vecht en Ruud. Verder een hoop slap lullen. Erg gezellig dus. Morgen hopelijk minder wind. Gaan we weer lekker verder met vliegen.

Nu lekker maffen.

Mogguh... :morning:

Vandaag weer lekker druk doen, maar niet met vliegeren. Eerst samen met Mr.T. wat stalen knikkers gooien, daarna een verjarings-BBQ want de ouweheer wordt 3/4 eeuw. :worship:

Hullie ook veel plezier. :bye:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back