Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze is voor Ronald R...hij weet wel waarom....

Zo weer terug uit Venetie.., hier maar klagen over het weer, maar 30 graden is ook geen lolletje.. :nooo: 8O :rolling:

Hee Nickos, jammer dat die klap er niet opstaat, Hij staat bij mij nog steeds in de top 3 (en misschien wel op 1) :???:

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo weer terug uit Venetie.., hier maar klagen over het weer, maar 30 graden is ook geen lolletje.. :nooo: 8O :rolling:

Hee Nickos, jammer dat die klap er niet opstaat, Hij staat bij mij nog steeds in de top 3 (en misschien wel op 1) :???:

Bij mij op 1..... diep onder de indruk...10.000 ballen de grond in... WAUW

Ik blijf dit een toppertje vinden... Klassieke fout met niet meer weten welke kant hij op rolde, zit op z'n kop dus en dan vol up geven. :rolling: En het commentaar is ook echt briljant. :thumbsup:

Oh jah! Mag ik hem overnemen NA de funfly? Of ervoor?
Na de Funfly natuurlijk. :yes: Ik weet alleen nog niet of hij dan vliegklaar of bouwkit is. :mrgreen: Anders overleggen met pannenkoek/casp want die wilde geloof ik elektro vliegen maar heeft zelf een Sky Hoer 3 op nitro.

Na de Fuckfly is de skyhoer brandhout :D
En jij doet niet mee, dat is pas zwak. :p Dat beetje wind maakt niet uit en bij mij is het bij elke Funfly heel gebleven. :teacher:

welnee , dat ding waait zaterdag weg met wk 6 , die is dan ook onvindbaar ;)
Welnee, ik heb een HT setupje. 3/4 gas en eindeloos vertikaal. Power genoeg om ook een beetje wind te trotseren. En landen op snelheid om minder last van de wind te hebben is ook geen probleem. Het wordt gewoon een normale vliegdag. Dat is het voordeel als je gaat vliegen als er wat wind staat, ben je er al aan gewend. :lol:

Omdat het van dat kl0te weer is, anderhalf uur plezier (als je de dvd's download)...

En zou dit wel of niet mogen op het veld? :? ;)

20130612211102.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back