marcelsiggery
Forum veteraan
En jij doet niet mee, dat is pas zwak.Dat beetje wind maakt niet uit en bij mij is het bij elke Funfly heel gebleven
Hoezo zwak ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En jij doet niet mee, dat is pas zwak.Dat beetje wind maakt niet uit en bij mij is het bij elke Funfly heel gebleven
Yessss regen! De kunstmest ligt op het veld hoorde ik dus kan het lekker inregenen
Volgende week brult het gras dus de grond uit![]()
Ten eerste had ik voor de start die knut vario eruit gesloopt of tenminste een schroevendraaier in de pieper gestopt. En ten tweede is het wel handig je wielen uit te doen als je land (voor zover ik kan zien had hij die niet uit want hij smakte in een keer op de vloer en draaide). Als zijn landingsgestel niet uit kwam, was hij nooit zo hard binnen gekomen. Of door die achterlijke duikvlucht is hij gewoon te hard op de baan gekomen. Ook dom. :teacher:Best spannende landing![]()
Ten eerste had ik voor de start die knut vario eruit gesloopt of tenminste een schroevendraaier in de pieper gestopt. En ten tweede is het wel handig je wielen uit te doen als je land (voor zover ik kan zien had hij die niet uit want hij smakte in een keer op de vloer en draaide). Als zijn landingsgestel niet uit kwam, was hij nooit zo hard binnen gekomen. Of door die achterlijke duikvlucht is hij gewoon te hard op de baan gekomen. Ook dom. :teacher:
Komend jaar ga ik ook de Alpe d'HuZes rijden.Jullie sponsoren mij dan toch? het is voor het goede doel (en niet ikke). Je mag niet met een fiets met hulpmotor op de wielen volgens het reglement maar er staat niets over een paar flinke ventilatoren vanwege de warmte.
Ook handig in de herfst om het fietspad en het spoor bladvrij te maken.![]()
Moggel, heerlijk het is weer vrijdag... morgen weekenden dan nog 2 dagen.