Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Triest voor de mensen die er gewerkt hebben.
En er volgen er nog veel meer de komende tijd....

Lang leve de crisis en hoe onze " regering " hier mee omgaat :-(

OpRutten met dit schijtkabinet !!!!

Tsja, de tijd van gebakken lucht en luchtkastelen is nu wel voorbij. Ik heb nooit begrepen hoe en BCC, Block, It's, Scheer & Foppen en Media Markt naast elkaar in een winkelcentrum konden blijven bestaan. Nu vallen ze achter elkaar om.

Dat begrijp ik ook niet met de grote hoeveelheid albert heijnén en andere supermarkten er hier zijn op een kleine oppervlakte.

Nog iets onbegrijpelijks. Hoe kan de gevoelstemperatuur hoger zijn dan de werkelijke temperatuur bij een dikke storm en hoge luchtvochtigheid? :? Lekker betrouwbaar dus. :nooo:

35d3mv9.png

werkse voor de werkenden , have fun voor de vrijheidsridders :D

vandaag wat klusjes doen in het rond het huis , buitenkraantje even vervangen , kappertje pakken , banden van de hercules gaan eraf , velgen spuiten en nieuwe banden laten monteren .
aan het eind vd middag testrondje rijden op de ar 125 :D , mits oke , morgenochtend even op naam zetten , genoeg te doen dus .

Goedemorgen,

Werkse allemaal. Vandaag ff doorbuffelen tot 17:00. Daarna Bryan ophalen en dan weekend. Misschien vanavond nog ff naar het veld met Bryan.
Als het weer het toelaat gaat hij mee doen met de Fun Fly.

Heb er nu al zin in.

Ik krijg er ook steeds meer zin in. Stormwaarschuwingen voor windstoten tot 8 Bft. 8) :yes: Dat wordt lachen. :rolling: Elke low pass is al een prestatie op zich. :teacher:

mogguh:morning:

vandaag maar een beetje chillen op het balkon en bij het zwembad:zon:, gisteren na de test rechtstreeks doorgegaan naar Irish Pub Dubai - Irish Bar in Dubai - Live Sports Bar, Traditional Irish Music in Dubai bij Jumeirah Lake Towers.....
Gezellige toko, en was wel nodig om ff wat stoom af te blazen:celebrate:
Morgen ook nog vrij en dan Zondag verder met week 2 van de training.
Vrij betekent helaas niet alleen maar chillen; mag ook nog een stel online modules leren:pc: die verplicht zijn voor deze training:help:

Ik krijg er ook steeds meer zin in. Stormwaarschuwingen voor windstoten tot 8 Bft. 8) :yes: Dat wordt lachen. :rolling: Elke low pass is al een prestatie op zich. :teacher:

mijn neef dealmitri verheugt zich ook op zaterdag , hij kite surft al een tijdje ,en zaterdag idd flinke woei , zodat het minder druk is met kitesurfers en spannender met die storm :p

als ik morgen tijd over heb kom ik wel ff kijken naar de stormfunfly , zal veel de grond in gaan :D

*lijstje met things to do wegstreept *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back