Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn meissie is mijn bouwhok voor me aan het reorganiseren..........topwijf!!!

voor!!
full

tijdens:

full

full

en ze gaat ook de dozen met spullen nog uitzoeken en ordenen..........:D:D:D

Laatst bewerkt door een moderator:

voor!!

tijdens:

Om vervolgens een echtscheiding aan te vragen, nadat de inventaris heeft plaats gevonden... Hmmm... :confused::confused: :mrgreen:

voor!!

tijdens:

wat een zooi , ook na het opruimen ! ;)

jammer dat je zelf geen tijd hebt voor de hobby en je vrouw het maar overneemt :D

waarom gaat de tijd zo snel als je vrij bent :confused:

wat een zooi , ook na het opruimen ! ;)

jammer dat je zelf geen tijd hebt voor de hobby en je vrouw het maar overneemt :D

waarom gaat de tijd zo snel als je vrij bent :confused:

2e en 3e foto zijn tijdens; ze is nog druk bezig en ben pas over 3 weken weer thuis ;) Dus nog tijd zat om alles uit te zoeken :D

Ik dacht dat mijn garage een troep was maar deze doet ook lekker mee :)

Over een uurtje op weg naar maat. Gaat rouwen dus moeten we Amsterdam even in vandaag. Beetje film, eten en bieren (zonder rare fratsen). Ook een drukke dag dus :proost:

Ik dacht dat mijn garage een troep was maar deze doet ook lekker mee :)

Over een uurtje op weg naar maat. Gaat rouwen dus moeten we Amsterdam even in vandaag. Beetje film, eten en bieren (zonder rare fratsen). Ook een drukke dag dus :proost:

verschil is dat jij een tijd thuis hebt gezeten............ik was voor tijdens en na de verhuizing erg druk en ben niet veel thuis geweest, dus de hele boel is blijven liggen....
Ook heb ik misschien (heel misschien) een beetje teveel zooi......;)

Thuis gezeten, hard gewerkt bedoel je :)

En dan nog, als je thuis bent maak je meer troep als dat je er niet bent :teacher: ;)

Thuis gezeten, hard gewerkt bedoel je :)

En dan nog, als je thuis bent maak je meer troep als dat je er niet bent :teacher: ;)

de troep was er al, gewoon weinig tijd gehad, en als ik tijd had geen zin om het daar aan te besteden....
Ben er wel blij mee dat mijn meissie dat nu voor me aan het doen is :D

Zit hier nog 3 weken, cursus is behoorlijk intensief, en als ik dan weer thuis ben is het wel errug prettig als ik gewoon meteen kan gaan knutselen omdat de boel al netjes is :yes:

ik voel een motorknutselweekend aankomen .

zojuist bij de doelen motoren een kleiner achtertandwiel besteld voor de hercules , de bandjes vd velg laten halen , zodat ik de velgen kan spuiten , daarna komt er goed rubber op .
voorvork poten kaal halen en polijsten, werk zat .

straks ff testrijden op de kawa ar125 , ben erg benieuwd !

Nog 45min. en dan naar huis. FF twee dagen geen vierkante ogen. Maar ik moet zeggen dat ik me prima vermaak hier in Almere. Heb leuk werk en maak weer veel uren. Deze week ook weer een hoop over Joomla kunne leren. Gaat allemaal steeds sneller. Nu nog ff verdiepen in HTML. Sommige dingen zijn best ingewikkeld. :D

Als ik nu uit het open raam kijk ziet het er erg lekker uit buiten. Straks nog maar een rondje vliegen met Bryan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back