Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wacht vanaf 11 uur op een telefoontje dat ik weer op mag richting Tata steel. Zal wel vannacht worden denk ik.....maar het moet af....

Morgen zwaar gaar ende brak denk ik. En dan heb ik ook het meissie nog ziek thuis dus het wordt schipperen met de funfly morgen.... :(

Via Siggy het goede bericht dat Look al aardig ver is met mijn serieuze Dogfighter. :worship:

34xi2yh.jpg

Inderdaad een leuk kissie :)....alleen te ver weg :(

wellicht laten versturen ? kosten vallen wel mee , langwerpige doos , zoals die van een easystar , wijnglas erop tekenen, en komt goed ;)

moet de verkoper wel zin in hebben en moet goed verpakt worden .

mijn simprop hi speed was ook verstuurd en ong de zelfde afmetingen .

hmmm, simprop mag ook wel weer eens los , moet ik nog een nitroblok voor scoren , osmax 7,5cc moet daarop .

wellicht laten versturen ? kosten vallen wel mee , langwerpige doos , zoals die van een easystar , wijnglas erop tekenen, en komt goed ;)

moet de verkoper wel zin in hebben en moet goed verpakt worden .

mijn simprop hi speed was ook verstuurd en ong de zelfde afmetingen .

hmmm, simprop mag ook wel weer eens los , moet ik nog een nitroblok voor scoren , osmax 7,5cc moet daarop .

dit kisssie heeft een span van ong 1.6m en vleugels uit 1 stuk; die Hispeed is een heeeeel stuk kleiner

Was een gave dag vandaag in Volkel. Prima vermaajt met een zonnetje oo mijn knar :thumbsup:

@ Spike: ben je er morgen nog met de EZ? Cool :yes:

Dan nog een algemeen oproepje: zou ienand morgen nog even kunnen helpen met opbouwen?
Rond 10.30 uur ben ik samen met Japer op de club.

dit kisssie heeft een span van ong 1.6m en vleugels uit 1 stuk; die Hispeed is een heeeeel stuk kleiner

net ff gemeten , de vleugel vd simprop is 115 cm , dus idd een stukje kleiner , maar 45 cm langer is toch nog wel te versturen ? .

en anders de vleugel doormidden laten zagen en op de pub weer plakken ? :mrgreen:

welterusten , morgen weer vroeg op om de klussen te bekoekeloeren :)

is toch niks voor jou zo'n snel geval ? moet bij jou minstens een neuswiel op zitten :p
Ik maak er wel retracts op. 8O Is ook makkelijker met starten en landen. :yes:

afmetingen van zo'n ding? kostda? kan het ook op nitro?
Gelijk aan een MPX Dogfighter, iets van 85cm. Met een beetje lichte accu eind de kilo vliegklaar. 8)

Cool sleur... hopen dat hij snel kan vliegen
Volgens de geruchten vliegt-ie wel snel, zelfs al op 3S. :hammer: Zal toch wel even duren voor ik hem vliegklaar heb. Met nog een knappe setup bestellen, de paintjob moet gedaan worden (misschien Nickos lief aankijken)... Maar de koek is even op, de overheid moet eerst betaald worden anders verkrijg ik niet de status vrijgezel. :? ;)

FF een vraagje.

Wie o wie is er handig met inboordmotoren?

Kennis van heeft problemen met de motor.
wat ik begreep gaat het om de doppen die moeten voorkomen dat je blok scheurt als het water in je blok bevriest. deze moeten vervangen worden.

FF een vraagje.

Wie o wie is er handig met inboordmotoren?

Kennis van heeft problemen met de motor.
wat ik begreep gaat het om de doppen die moeten voorkomen dat je blok scheurt als het water in je blok bevriest. deze moeten vervangen worden.
Dat zijn vries doppen en die rotten nog wel eens weg ff nieuwe halen die tik je er zo in.

Was een gave dag vandaag in Volkel. Prima vermaajt met een zonnetje oo mijn knar :thumbsup:

@ Spike: ben je er morgen nog met de EZ? Cool :yes:

Dan nog een algemeen oproepje: zou ienand morgen nog even kunnen helpen met opbouwen?
Rond 10.30 uur ben ik samen met Japer op de club.

Tuurlijk ben ik er morgen met de EZ, afspraak is afspraak :)

Zag net alleen wel dat de prop een tikje gehad heeft. Draait ie wat in onbelans.. boeit niet! :)

Oh en geen zorgen dat je hem mogelijk crasht. Als je het doet, hopen dat het dan wel op tape staat :lol:

Morgen vertrek ik rond 09.30 uur vanuit Hoevelaken. Ik denk dat ik rond 10.30 uur op het veld ben / kan zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back