Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, moet ook nog wat verzinnen voor het eten.
Spullen al meegenomen in de auto.

Heb alleen een beetje last van hoofdpijn. Zal wel door het weer komen.:confused:

Ik loop al 2 dagen met koppijn rond, sinds vandaag zit me kop helemaal vol en me ogen ploppen zowat uit mijn kop... althans zo voelt het.

De Piper heeft een nieuwe motor.. die ander was op zeg maar.. vanavond maar even proberen.. Ook Tobias met zijn zwevertje mee, die kan nu aan de kabel dus mis. voelt ie zich wat zekerder dan... Kan ie meteen oefenen voor zijn brevetje met de Piper.. voor zolang dat klereding het doet.

Tot vanavond allemaal... groet uit een zonnig den helder...:cool:

Voor motoren is het inderdaad zo wat in de verhaaltje staat. Als motorrijder denk je wel drie keer na voordat je de weg op gaat. Je bent nogal kwetsbaar zonder blik om je lijf. Daarentegen is een keuring voor uitstoot en geluid te rechtvaardigen. Waarom een brommer niet en een auto wel?

Maar voor caravans is dat terecht. Dat ding staat het hele jaar te verrotten en dan ineens 1000+ kilometers ermee scheuren. Een enkele laat zijn caravan controleren maar de meeste gaan zo op pad. :? Probleem is alleen wanneer ga je die APK doen? Leuk om oktober te doen en dan in augustus weg te gaan, staat-ie nog bijna een jaar te verrotten. :hammer:

Ook moet er op Europees niveau doorgevoerd worden dat er een minimum komt aan de combinatie. Niet een dikke Tabbert trekken met een Golfje. :nooo: Gelukkig zijn er al landen waar je echt van de weg geplukt wordt als je combinatie niet voldoet (o.a. Frankrijk!!!). Dat maakt het in ieder geval veiliger op de weg.

en terecht, heeft alleen maar van die ouwe onbetrouwbare barrels.......:rolling:

tja , zou vervelend zijn , want mijn motoren zijn natuurlijk in prima staat , kost alleen de apk kosten x 4 motoren inmiddels :)

maar als het doorgaat, zijn die keuringen vanaf 2017 meen ik , en daar kom ik ook wel overheen ;)

zoooo, nu lekker gaar wezen , de hele dag lope lege latexen , ik vind het wel mooi zo ! , vliegen doe ik alleen nog als het windstil is , dus kansloos :bye:

pintjeu!!

tja , zou vervelend zijn , want mijn motoren zijn natuurlijk in prima staat , kost alleen de apk kosten x 4 motoren inmiddels :)

maar als het doorgaat, zijn die keuringen vanaf 2017 meen ik , en daar kom ik ook wel overheen ;)

zoooo, nu lekker gaar wezen , de hele dag lope lege latexen , ik vind het wel mooi zo ! , vliegen doe ik alleen nog als het windstil is , dus kansloos :bye:

pintjeu!!

2016 gaat het in. Maar er is nog niks gezegd over vrijstellingen dus geen stress ;)

En tegen die tijd ben jij al 4 manies verder hahaha

2016 gaat het in. Maar er is nog niks gezegd over vrijstellingen dus geen stress ;)

En tegen die tijd ben jij al 4 manies verder hahaha

haha , neehoor , motoren heb ik altijd al gehad , maar ben er nu weer lekker actief mee bezig , net als voor de hoogtij periode ;)

vliegdrang is eventjes verdwenen , komt wel weer een keer , nu lekker bezig in de tuin het ar 125 blok vd donor te demonteren , en die plak ik op de rode ar125 , 6 bouten eruit en ik pak hem er zo uit :D

En die motorkeuring is leuk voor de motorgarages , gaat nergens over , wat sleur ook zegt , motorrijders hebben veelal een technisch goede motor en houden hem goed bij , dus word straks ook een melkkoe .

voor caravans vind ik het wel begrijpelijk .

Het gaat vanavond wel na 20:00 uur miezeren. Ik kom zo ook ff met mijn zwevertje

het weer begint idd erug om te slaan , kan idd elk moment gaan miezeren , ik hoop dat het nog ff droog blijft tot ik het motorblok eruit heb .

Alweer 5 batterijen geleegd met de CoNDoM. Geen spatje te bekennen, piepkonten. :p

hier gelukkig ook droog , mike vlamman maakte me al ongerust ;)

blokje eruit , schoongemaakt en de cil + kop weer ff opgefrist met hitte bestendige zooi .

nu klaar met knutselen voor vandaag en een hete douche scoren gaat :p

hier gelukkig ook droog , mike vlamman maakte me al ongerust ;)

blokje eruit , schoongemaakt en de cil + kop weer ff opgefrist met hitte bestendige zooi .

nu klaar met knutselen voor vandaag en een hete douche scoren gaat :p

Ziet er mooi uit, maar wat is het eigenlijk :D.
Kan het vliegen..........:D..:confused:....:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back