Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
hier gelukkig ook droog , mike vlamman maakte me al ongerust ;)

blokje eruit , schoongemaakt en de cil + kop weer ff opgefrist met hitte bestendige zooi .

nu klaar met knutselen voor vandaag en een hete douche scoren gaat :p

wat voor spul heb je gebruikt voor de cilinderkop ?

was gisteravond weer erg gezellig op het veld. Mooie battle met Sleur gehad... 1- 0 voor Sleur ... EZ in de kliko... de Ez 2 pakt...game on ...

Ziet er mooi uit, maar wat is het eigenlijk :D.
Kan het vliegen..........:D..:confused:....:rolleyes:

het zou kunnen vliegen op een flinke bigscale , even een vertraging erop bouwen met ketting aandrijving ;)

het is een kawasaki AR 125cc blok met 22 pk met roterende inlaat .
Eergisteren werd mij nog een ar aangeboden omdat ik de advertentie ar 125 gevraagd nog niet had verwijderd :) , aangezien ze vrij schaars zijn en ik gek ben op extra onderdelen en de prijs zeer netjes was , toch maar opgehaald :oops: ;) , maar erg blij mee , want die motorfiets is nog geheel origineel en heeft erg weinig gelopen , het is een zwitser , wat als voordeel heeft dat hij niet begrensd is , dus more power :D

wat voor spul heb je gebruikt voor de cilinderkop ?

motip spuitbus , hittebestendige meuk .

nu maar weer werken , laatste loodjes , ben aan flapkanzie toe , leuke campiff geboekt in zeeland met eigen sanitair naast da tent :cool: , hoef ik in de ochtend niet meer met samengeknepen billen te rennen naar de plee met een rol toiletpapier, om vervolgens in de stank van een ander te verblijven :)

grtz

Hier ook bezoek gehad van zaagmans. De week is weer doormidden.
Nog een paar dagen en dan vakantie met Bryan. We gaan naar Texel volgende week.

Tussen de klusjes op het werk even een videoeditor voor de Note gedownload en een filmpje gecreëerd van gisteravond. Helaas heb ik niet alles gefilmd gisteren :cry:
Film wordt nu verwerkt en gaat straks in da upload.

WeVideo. Verwacht er niet teveel van, is alleen een titel maken met wat fragmenten plakken. Eventueel kun je zo nog in een thema verwerken, maar dat is mij allemaal te kitsch.

Dat video-edit progje is ruk, de intro staat er niet meer bij :confused:

Laatst bewerkt door een moderator:
mooi man dat filmpje, lache he met die Jasper de tranen biggende over de wangen.:rolling:
echt gestoord :puppydogeyes:
ikzelf heb lekker gevlogen en de landingen gemaakt, Phil nog bedankt voor de tip:D
o ja de parkers zitten er weer in hoor hahahahah:bye:

Heeft iemand nog iets aan een 6s 5000mah (turnigy) voor weinig of wil deze ruilen voor een 6s 3000mah. Deze heb ik maar 3x gebruikt en wil gebruik nu alleen nog maar de 3000tjes.

Filmpie was lachen ja...:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back