Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
IMG_20130716_230359_zpsbb144902.jpg

IMG_20130716_230518_zpsec9a8743.jpg

Wie is hier nou de snackbar?

Zo, Texels schaap zit er ook weer in. Gezellig even met jerkev, veldmuis, krissiekrash en knaller de dinsdag afgesloten. 8) :yes:

/rotleven :nooo:

Nee, ik heb geen tijd teveel. ;) Bovendien heb ik nu even geen goede photoshop pc beschikbaar. De vorige is wat brak aan het worden maar die geef ik toch weg. En mijn nieuwe heeft nog geen goede plek in huis gekregen dus die staat wat onhandig op de keukentafel met een te kleine 19" monitor. :oops:

Nou ja, ik heb nog een hele verzameling van allemaal HoogTij en ACH figuren die raar doen. :mrgreen:

Zo, vliegen op HoogTij is per 1 juli 2013 verboden. :? *kuch*
HoogTij staat te boek als havengebied alleen is nooit verder ontwikkeld.

Overigens is nachtvliegen hiermee ook verboden. 8O :hammer:

Reeds in de huidige situatie mag (op grond van artikel 2, onderdeel b, van de Regeling modelvliegen) de vlucht slechts worden uitgevoerd onder omstandigheden waarbij er vanaf de grond tijdens de gehele vlucht goed zicht is op het modelluchtvaartuig en het luchtruim daaromheen en moet (op grond van artikel 2, onderdeel c, van de Regeling modelvliegen) de bestuurder tijdens de gehele vlucht goed zicht houden op het modelvliegtuig. Om die reden is besturing op basis van een camera aan boord (first person view) niet mogelijk.

Zullen de fpv-ers niet blij mee zijn.

raar je mag niet in een park vliegen maar wel in 30km zones binnen bebouwde kom :?
Tsja, ik mag ook met een modelauto van 11kg en 30cc benzinemotor als een leipe door de straat knallen. Niemand die er wat van kan zeggen. Hooguit op basis van Artikel 5 (kapstokregel) kan het als "gevaarlijk" bestempeld worden. :? Stomme wetgeving door prutsers die het zelf niet snappen.

Aan de andere kant ontstaan dit soort regels juist door incidenten met wildvliegen. Dus er is een groep die het verprutst voor de serieuze vliegers. :cry:

Hobbyking is ook aardig verbouwd zie ik. 8O :pc:
-edit-
Maar een nieuwe lader besteld. Voor $125 een 2x400W lader kost natuurlijk niet duur qua financieel geld. Gezien de reviews zeker geen slechte lader maar ook niet state-of-the-art. Typisch HK kwaliteit. Maar mijn Accucell-6 heeft me nooit in de steek gelaten. De Graupner Ultra Duo Plus 50 is kansloos omdat er meer kapot lijkt te zijn dan de FETs (die pieften er gelijk weer uit na vervanging). Jammer want het was een fijne lader. :yes:

20613-main.jpg

Laatst bewerkt:
Weer heerlijk gevlogen vanavond, veel geleerd en de Sky Hero vliegt top.

Het was idd een perfecte avond om te vliegen en heb aardig kunnen vliegen met de Calmato.
Later nog een rondje van een half uurtje met de Sprinter, blijft een fijne zwevert

Oftewel thnx voor de gezellige avond weer.

grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back