Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
jawel...met 11,1V gaat er véél meer stroom lopen dan met 7,4V. Je hebt daardoor veel meer vermogen maar je accu is ook eerder leeg.u gebruikt 11,1 volt maar dit zou niks mogen uitmaken je gaat alleen met de voltage omhoog maar niet met de milliampare van de accu.
de velineon set van traxxas kan gewoon 11,1 volt aan zorg er wel voor als de rode lapje brand dat hij niet op de cut off staat.
zet hem aan dan hou u de aan knop 10 sec in gedrukt geeft hije en deuntje en gaat de groene lampje branden dat staat hij op lipo modus.
de velineon set is eigelijk zo dus danig goed dat er eigelijk nooit verlies is op de jaren gebruik.
want hij is welis waar water dicht dus ook stof dicht dus zou er niks fout kunnen gaan.
ik vraag mij af waar u dit infomatie weg heeft.
want de voltage gaat om hoog maar de verbruikt blijf hoe dan ook het zelfde gaat hier wel om de miliapare van de accu.
wij rijden ook wel met 11,1 volt om de mensen te laten zien hoe hard het wel niet gaat maar onze rij tijd blijft het zelfde ook 5000mah gebruiken wij dus.
wat juist het verschil maakt is de kwaliteit van de accu dit maakt ook de rij tijd.
u kunt natuurlijk bij hobbyking super goed kope accu`s krijgen maar dan is de vraag nog wat is de kwaliteitvan deze accu sommige zijn goed maar andere ook niet.
Nee hoor. Neem maar gerust aan dat PH AJH helemaal gelijk heeft (of de natuurkunde moet opeens veranderd zijn). Bij een hogere spanning stijgt het stroomverbruik. Dat heeft niets te maken met de capaciteit van de Li-Po. Die zegt alleen iets over de tijd die een bepaalde stroom geleverd kan worden.
ik vraag mij af waar u dit infomatie weg heeft.
want de voltage gaat om hoog maar de verbruikt blijf hoe dan ook het zelfde gaat hier wel om de miliapare van de accu.