Ring tussen rubbers en mainblade houder hk250gt

Heren,
een klein vraag.
Mijn featheringshaft van mijn hk250gt is vandaag los gekomen.
Tijdens het optoeren vlogen de mainblades eruit.(wel gelocktite>blauw)Blijkt dat ie net achter de schroef draad gescheurd is,met als gevolg dat ik een ring(2,5mmx4,5mmx0,4mm) kwijt ben geraakt wat tussen de lagers en damper rubbers zit.Verder geen schade aan de heli enkel aan me ego ;)

Nou is mijn vraag >>>
Welke onderdeel moet ik bestellen om deze ringen erbij te krijgen.De damper rubbers of de lagers die in het mainblade holders zit.Ik zie niet op de site waar ik wil bestellen waar ze bij zitten namelijk.
Wie weet dit?
phil

rubbers iig niet, lagers ook niet

ik vermoed de bladhouders, maar dat is zonde van het geld

kun je ze niet gewoon los bestellen?

ringen

Als ik ze kon vinden dan zou ik ze bestellen ja maar zie ze op diverse sites niet staan.
Enig idee waar ze te bestellen zijn?
Zitten ze toevallig ook niet bij de feathering shaft als je die koopt?
phil

Laatst bewerkt:
die ringetjes zitten bij de featheringshaft van de Align 250 ja. weet niet hoe het met HK zit.. maar bestel gewoon Align, dan zit je goed.

Ik raak ze zelf ook elke crash kwijt, en zit nu met 11 featheringshafts, en nog geen ringetjes over.. iemand een adres?

ringen

Bij de 450 zitten ze ook bij.
Maar goed ik ga de 250 feathering shaft van align bestellen dan komt dat wel weer goed.Ben overal aan zoeken geweest maar kan niks vinden in die maten.
Ik wist dat de hk250gt as niet echt geweldig was maar dit is dan ook duidelijk een bevestiging.Zal direct ook ook andere dingen vervangen die ik hier gelezen hebt over de 250gt.
Verder heeft het wel lekker gevlogen dat moet ik wel zeggen.Zal direct ook een paar carbon blades bij bestellen ipv de plastic die geleverd zijn
Bedankt voor het info in elk geval ik weet weer voldoende
phil

Mag dicht

De ringetjes waar ik op zoek naar was worden inderdaad geleverd bij de feathering shaft van align.
Mijn probleem is dus hierbij opgelost
Onderwerp mag gesloten worden
mvg
phil

Back