hallo Boten bouwers ,ik ga beginnen met de bouwreportage van mijn 2e Riva.De eerste Riva was een Aquarama Special van 90 cm met 2 brushed motoren en was meer een probeersel om te voelen hoe het is om met epoxy te werken .Na een paar maanden was de Riva klaar en heb toen de eerste proefvaart op you tube gezet[ riva aquarama in het Oosterpark]
Ik had toch geen goed idee over het bouwen van deze Riva en heb het toen helemaal kaal gemaakt en alles wat op de boot zat verkocht ,ook het model zelf.Ik ben op 1-1-2013 begonnen aan het model van de Riva Ariston met enkele wijzigingen qua voorschip binnenin en de afdichting van de motorruimte.Ik hoop dat de bouw van deze Riva beter in de buurt mijn droom komt,om 1x een Riva te bouwen ,na 15 jaar VOC ,opknappers enz te bouwen als standmodel.
De komende foto`s zijn van de werkruimte waar al die jaren gebouwd wordt .
foto van de tekening,zoals ik die heb gekregen bij aankoop van de gelaserde spanten
Ik had toch geen goed idee over het bouwen van deze Riva en heb het toen helemaal kaal gemaakt en alles wat op de boot zat verkocht ,ook het model zelf.Ik ben op 1-1-2013 begonnen aan het model van de Riva Ariston met enkele wijzigingen qua voorschip binnenin en de afdichting van de motorruimte.Ik hoop dat de bouw van deze Riva beter in de buurt mijn droom komt,om 1x een Riva te bouwen ,na 15 jaar VOC ,opknappers enz te bouwen als standmodel.
De komende foto`s zijn van de werkruimte waar al die jaren gebouwd wordt .
foto van de tekening,zoals ik die heb gekregen bij aankoop van de gelaserde spanten
Laatst bewerkt door een moderator: