Rivetten kopen voor mijn Hirobo Schweizer

Goede Dag

Ik heb mij een een Hirobo Schweizer besteld en zou deze zo model-schaal mogelijk willen bouwen.Waar kan ik de juiste maat van rivetten vinden en hoe plaats ik die het beste.

Groeten
Raymond

Laatst bewerkt:
Geen idee of dat toestel van veel rivetten is voorzien.. Bij Vario hebben ze rivetjes, maar mss zijn deze al te groot voor jou model. Andere optie is witte houtlijm in een spuit met kleine naald. Op die manier kun je de afmetingen doseren.
Succes

Hallo Didier

Dat moeten gelukkig niet veel rivetten zijn;)
De echte Schweizer is 6,8 meter,de Hirobo Schweizer is 1meter ongeveer.
Ik denk dat 1/7 schaal niet slecht zou zijn,maar waar verkoopt men dat?
Kunnen zulke rivetten warm gemaakt worden aan de achterkant (binnenkant heli)en zo plat gedrukt worden?

Gr Raymond

Laatst bewerkt:
Neen, aan de binnenkant kun je er ni goed aan, gewoon gatje boren, klein beetje secondenlijm en induwen. Ik hoop dat je voldoende foto's van de echte hebt om ze op de juiste plaats te zetten. Vario heeft die rivetten, kunnen besteld worden daar, of bij R&S in Houthalen.

Neen, aan de binnenkant kun je er ni goed aan, gewoon gatje boren, klein beetje secondenlijm en induwen. Ik hoop dat je voldoende foto's van de echte hebt om ze op de juiste plaats te zetten. Vario heeft die rivetten, kunnen besteld worden daar, of bij R&S in Houthalen.

Bedankt man:thumbsup:

Groetjes
Raymond

Hallo Guus
Ja,er is niet veel aan te zien zo hee.Allemaal zakjes onderdelen.
Wat een puzzel man,ben ik wel een tijdje zoet mee.
Ik ben toch zo'n klote twijfelaar,ik twijfel nu tussen Brandstof of elektro.
Met elektro motor heb ik meer mogelijkheden om vliegruimte,maar zo'n
brandstof motortje is dan weer het echte ding.Jongens,wat een luxe probleem.;)
Allee Guus,veel plezier met wat je bezig bent.

Gr Raymond

plak rivetten

Hallo Raymond,

SSM-Technik heeft plak rivetten in hun programma.
In diverse maten op een vel netjes op rij en schaalafstand
Gewoon even bellen 0049 8262968569

Groetjes,
Eddy

Back