Road to Helimasters 2014

Goed nieuws!!

Deze week wat emails heen en weer gestuurd met Optipower. Ik kan jullie nu dus meedelen dat ik officieel lid ben geworden van team Optipower ;)

Ik ga met de 12s 5000mah 50C ULTRA batterijen vliegen in mijn 700's, in combinatie met een Optipower 2s 2150mah ontvanger batterij. Ook zal ik iedere heli uitrusten met een Optiguard, voor de veiligheid.

Gisteren je leeftijdsgenoot Robin Debeuf aan het werk gezien op de helidays in Edingen.... man man man, niet normaal.... en indrukwekkend voor iemand die nog in de hoover en heel rustig 8tjes vliegen fase zit...:D

pphuuhh,

ik zou da de zenuwachtig van worden,
Venlo is deze zaterdag,
m 'naar ja , vliegen kan je,
en dat SIM gebeuren moet natuurlijk ook goed zijn,

iig veel suc6 Tom !

Groet
Uwe

Morgen inpakken en op naar venlow ;)

Deze week voor de laatste keer getraind met Robin, Robin maakt kans op een finaleplaats, neem dat maar van me aan! Zijn set maneuvers zijn zo goed als perfect, zijn freestyle zal ook weer dik inorde zijn, maar enkel zijn flight to music wou hij niet verklappen... :p Ik heb zijn 'flight' gezien, maar hij had zijn koptelefoon op ;)

En dan ik... dat is een ander verhaal. Deze week voor de eerste keer (ja je leest het goed) mijn set maneuvers gevlogen. Set maneuvers zullen dus waarschijnlijk mijn slechtste ronde zijn. Freestyle komt goed, met de nieuwe optipower batterijen heeft de goblin eindeloze power, goed om lekker te knallen! Flight to music ziet er goed uit op de sim, fingers crossed dat het ook zo lukt 'in real life'.

Morgen ga ik vliegen in de Jupiter club in Venlo, en dan om 17u is er de pilot registration op het Heli Masters terrein. Ik ga denk ik na de pilot registration opnieuw naar Jupiter, maar daar ben ik nog niet zeker van.

Vrijdag moeten we de set maneuvers en de freestyle vliegen. Zaterdag is er de flight to music ronde. En als ik heeeeeeel veel geluk heb mag ik heel misschien de 3 rondes herhalen op zondag, maar die kans lijkt mij heel klein.

Ik zie jullie daar wel, en wees vooral niet bang om Robin of ik aan te spreken, wij bijten niet! We hebben enkel een raar west-vlaams accent, maar we zullen proberen om verstaanbaar te praten :D

Back