Morgen inpakken en op naar ven
low
Deze week voor de laatste keer getraind met Robin, Robin maakt kans op een finaleplaats, neem dat maar van me aan! Zijn set maneuvers zijn zo goed als perfect, zijn freestyle zal ook weer dik inorde zijn, maar enkel zijn flight to music wou hij niet verklappen...

Ik heb zijn 'flight' gezien, maar hij had zijn koptelefoon op
En dan ik... dat is een ander verhaal. Deze week voor de eerste keer (ja je leest het goed) mijn set maneuvers gevlogen. Set maneuvers zullen dus waarschijnlijk mijn slechtste ronde zijn. Freestyle komt goed, met de nieuwe optipower batterijen heeft de goblin eindeloze power, goed om lekker te knallen! Flight to music ziet er goed uit op de sim, fingers crossed dat het ook zo lukt 'in real life'.
Morgen ga ik vliegen in de Jupiter club in Venlo, en dan om 17u is er de pilot registration op het Heli Masters terrein. Ik ga denk ik na de pilot registration opnieuw naar Jupiter, maar daar ben ik nog niet zeker van.
Vrijdag moeten we de set maneuvers en de freestyle vliegen. Zaterdag is er de flight to music ronde. En als ik heeeeeeel veel geluk heb mag ik heel misschien de 3 rondes herhalen op zondag, maar die kans lijkt mij heel klein.
Ik zie jullie daar wel, en wees vooral niet bang om Robin of ik aan te spreken, wij bijten niet! We hebben enkel een raar west-vlaams accent, maar we zullen proberen om verstaanbaar te praten