C
crashburn
Guest
Vandaag heb ik van een mede-forummer deze prachtige EDF overgenomen.
De Robbe AMX jet (Buiten europa verkocht als de J-power AMX).
Bij het vliegtuig was geen boekje meer aanwezig helaas, dus de instellingen moet ik hier en daar van het web plukken.
Nu heb ik hier en daar gelezen dat er meer forummers in het bezit zijn van deze mooie kist.
Nu is dit mijn eerste EDF en heb ik natuurlijk een aantal vraagjes aan de ervaren vliegers met dit model (Of als je gewoon goede tips hebt mag dat ook).
Aangezien er nog niet echt een AMX topic was, open ik die even omdat dan de antwoorden en vragen makkelijker te vinden zijn.
Op Rc-groups is een aardige thread te vinden met een mooie review.
Hobby Lobby JPower AMX Light Attack Jet ARF Review - RC Groups
Maar dat is allemaal engels, en ik wil er gewoon in het nederlands over praten.
Ik heb sinds een aantal dagen een Spektrum DX6i zender met AR 6200 ontvanger.
Ik snap nog niet helemaal hoe alles werkt, omdat het boek alleen in het engels is...
Als ik de AMX als nieuw model instel in de zender, wat moet ik dan allemaal nog aanpassen?
Kan iemand mij uitleggen in welk menu en welke percentages ik de instellingen moet aanpassen?
filmpje
9n20PDs8FGk[/media] - AMX JET DE STEPHANE AU SALEVE
De Robbe AMX jet (Buiten europa verkocht als de J-power AMX).
Bij het vliegtuig was geen boekje meer aanwezig helaas, dus de instellingen moet ik hier en daar van het web plukken.

Nu heb ik hier en daar gelezen dat er meer forummers in het bezit zijn van deze mooie kist.
Nu is dit mijn eerste EDF en heb ik natuurlijk een aantal vraagjes aan de ervaren vliegers met dit model (Of als je gewoon goede tips hebt mag dat ook).
Aangezien er nog niet echt een AMX topic was, open ik die even omdat dan de antwoorden en vragen makkelijker te vinden zijn.
Op Rc-groups is een aardige thread te vinden met een mooie review.
Hobby Lobby JPower AMX Light Attack Jet ARF Review - RC Groups
Maar dat is allemaal engels, en ik wil er gewoon in het nederlands over praten.
Ik heb sinds een aantal dagen een Spektrum DX6i zender met AR 6200 ontvanger.
Ik snap nog niet helemaal hoe alles werkt, omdat het boek alleen in het engels is...
Als ik de AMX als nieuw model instel in de zender, wat moet ik dan allemaal nog aanpassen?
Kan iemand mij uitleggen in welk menu en welke percentages ik de instellingen moet aanpassen?
filmpje
9n20PDs8FGk[/media] - AMX JET DE STEPHANE AU SALEVE
Laatst bewerkt door een moderator: