Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb onlangs een Robbe Bae 146 gekregen die nog afgebouwd moet worden maar ik wil graag weten wat de beste set-up is voor de 4 EDF op deze kist want de meningen zijn hierover verdeeld.....
Ik wil in ieder geval voor brushless inrunner motoren gaan met impellers met minimaal 5 blades....
Iemand suggesties voor type motoren(KV) en aantal ESC en natuurlijk...wat voor lipo pack???? :help:
Als je de Robbe Rojet 410 wil gebruiken, zou ik voor een 3000 kv motor formaat speed 400 (Borstelloos) gaan, dan zit je op 20 A bij +/- 10 Volt, je zit dan op ongeveer 800 W totaal. Dat is dan 200 W per kilo, dat is voldoende om vlot te vliegen, voor verticaal moet je 4 cellen pakken, dan zit je op 34 A per motor. Hij zal met een totaal van 80 Ampère ook heel behoorlijk vliegen, dus een pakket van 3S1P of 3S2P 5000mAh is dan voldoende. Een regelaar van 25 A zou goed moeten zijn voor 3 S, dat is dus een goedkoop regelaartje maar dan 4 X. Je zit met de 3S set-up op 600 gram stuwdruk per stuk, fan snelheid 132 km per uur.
Thx...
Ik ben me ook even aan het orienteren hierover want de meeste reviews die ik lees stappen ze ook zoiezo al af van de standaard Rojets....omdat (van horen zeggen natuurlijk)een grondstart zonder sleper niet haalbaar zou zijn omdat de impellers maar 4 blades hebben en dus te weinig stuwkracht....dus ja wat moet je geloven...maar een ding is al zeker dat het in ieder geval Brushless wordt....
Ik dacht zelf aan een opbouw van 2 regelaars(1 voor de 2 buitenste motoren en 1 voor de binnenste 2 motoren). Is dit eventueel ook haalbaar of zit je dan weer met andere problemen. Je moet natuurlijk zoveel mogelijk gewicht kwijt zien te raken want je zit al gauw op 3500 gram vlieggewicht dus elke gram telt natuurlijk.....