Robbe>Futaba

• Topicstarter Topicstarter jacques
  • Startdatum Startdatum
Nou las ik op www.robbe.com het volgende.

robbe provides a 24-month guarantee.
robbe will exchange your faulty controller immediately* for a brand-new unit within the first 12 months of the guarantee period.

* Ask your robbe dealer for details of robbe's market-leading guarantee

Is dat hier in NL ook zo.
Ik heb dus 2weken geleden een nieuwe 3pk gekocht maar hier wordt het scherm af en toe helemaal zwart van. nu stuur ik hem terug naar pkracing voor garantie. Maar heb geen idee hoe het verder verloopt of hoe lang het gaat duren.

kweenie of ik dit hier eigenlijk goed vraag

Voor snelheidsregelaars heeft Robbe inderdaad een afwijkende garantie-regeling, die inmiddels voor de volle 24 maanden geldig is. Als aan enkele basisvoorwaarden wordt voldaan, wordt een nieuw exemplaar verstrekt.

Voor overige elektronica gelden de normale garantie-regels, waarbij er meestal wordt gerepareerd.

ah goed ik heb dus weer eens fout gelezen :$ het gaat om snelheidsregelaars ik dacht gewoon om robbe producten.

Een vraagje:

Heeft iemand ooit al een controle gekregen op het al dan niet hebben van die CE sticker op z'n zender?

(En als ik het goed begrijp zit die CE sticker op alle produkten gekocht in de EU, correct?)

Ja, een jaar of 6 (of al weer 7?) geleden in Engeland op een show. Voordat er gevlogen mocht worden werden ALLE zenders EN ontvangers gecontroleerd. Als er geen stempel of stikker op zat mocht je niet vliegen. Deze controle vond niet plaats door de organisatie maar door één of andere officiële instantie.

Toch even een mededeling, heb net in de lokale hobbyshop een FF9 + ontvanger gekocht. Er hangt/plakt daar echter helemaal niks Robbe sticker op... nergens (zelfs niet op de doos). De winkelbediende verzekerde mij nochtans 2 jaar garantie...

Back