Robbe Hera

Discussie in 'Vrije vlucht' gestart door Maarten Engelhardt, 4 nov 2005.

  1. Wie kent de vrijevlucht zwever Hera van Robbe? Het is een model uit ongeveer 1975. Ik heb nu wel de bouwtekeningen, maar ben eigenlijk nog op zoek naar een bouwbeschrijving.
     
  2. indoorflyer

    indoorflyer

    Lid geworden:
    30 apr 2004
    Berichten:
    323
    Locatie:
    Enschede
    Ik ken het model niet persoonlijk. Maar als je een foto van die kist hebt kan ik je misschien helpen. En anders kunnen de mensen bij ons op de club je wel helpen. Aangezien we toch aardig dicht bij je zijn gevestigd. We zitten in enschede en zijn een vrije vlucht en lijnbesturing modelbouwclub. Met een kleine set aan RC-zenders.

    Dus erg grote kans dat we je kunnen helpen. Je hebt alleen de tekening en geen bouwdoos dus? Ik hoor het wel van je.


    Bernard
     
  3. Ja alleen de tekening, met daarop nog wel het Robbe-bestelnummer (3215) maar dat is uiteraard ook uit die tijd.

    Een mailtje naar Robbe hielp ook al niet, want daar kreeg ik gewoon geen antwoord op. :evil:
     
  4. indoorflyer

    indoorflyer

    Lid geworden:
    30 apr 2004
    Berichten:
    323
    Locatie:
    Enschede
    Tjah blijft lastig.

    Heb maar 1 advies eigenlijk kom eens langs bij ons om wat dingen te kunnen maken. Denk wel dat we een eind moeten kunnen komen als het om vrije vlucht gaat.

    Ik kan je ook op afstand eventueel helpen maar aangezien almelo en enschede dicht bij elkaar ligt lijkt me dat niet handig. Je kan altijd langs komen voor advies en thuis bezig gaan.


    Ik hoor het wel mail me maar of stuur een pb.


    Bernard
     

Deel Deze Pagina