Robbe Koh-i-Noor

Hoi iedereen, eergisteren heb ik de Koh-i-Noor van een laatste laag glanslak voorzien en ze is nu rustig aan het uitharden in het zonnetje :D Nu nog wachten op de bestelde decals, en daarna kan ik ze in de vernis spuiten.
Hier nog enkele foto's van mijn spuitwerk
full

full

full

full

Groeten Stefke.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat ziet er strak uit, kun je alleen maar verbeteren door herhaalde laklagen te spuiten en telkens schuren met waterproef 400, laatste laag schuren met waterproof 1200 en dan pollijsten met pollijstpasta, maar voor je zo ver bent heb je wel +/- 10 lagen lak nodig :cool:. Heb ooit een old timer auto zo zien bewerken 8 kg lak en dan alles mat splijpen en pollijsten , verschrikkelijk veel werk en opletten dat er op de randen niet doorgeschuurd word, of je kunt terug herbeginnen :(

hoi stefke

ziet er zeer strak uit hoor, je mag trouwens wel uitkijken
straks denken ze dat er nog een orca is aangespoeld en dan
ligt deze ook zo in het dolfinarium:cool:

groeten johan

Bedankt voor het compliment Johan en René, het was zwoegen en zweten om de romp te spuiten zoals ze nu is. In totaal is ze nu voorzien van 6 lagen en ben behoorlijk tevreden met het resultaat. Hopelijk verloopt het spuiten van de vernis ook zo goed.

Groeten,
Stefaan.

Hoi iedereen,
de romp van mijn Koh-i-noor is eindelijk klaar, de stickers zijn aangebracht en daarna heeft ze nog een vernislaag gekregen. Nu kan ik beginnen aan het opfrissen van het dek. Hier enkele foto's van het eindresultaat :D
full

full

full

full

Groeten,
stefke73.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je het dek en kajuit op hetzelfde niveau afwerkt word ze mooier dan nieuw, en ga je het zonde vinden ermee te varen ;)

Back