Robbe Najade

• Topicstarter Topicstarter mvm
  • Startdatum Startdatum
Je hebt gelijk Jos, het was gisteren blijkbaar te laat voor mij om nog goede antwoorden te kunnen geven, sorry.

Groeten, Jan.

Nou Barry, dat gaat helemaal niet slecht!!!
Pracht weertje en bootje maakt zich snel uit de voeten. Ook het bochtenwerk ziet er goed uit. Je verwacht dat ie topzwaar zou zijn, maar je gooit hem echt mooi in de bocht...
Wat is de setup?

Groeten,

De motor is de bijgeleverde Robbe ROXXY brushless motor.De kv's ben ik even kwijt.
Regelaar is een EZ-RUN 150A van Hobbycity.
Een 4s LiPo van 5000mAh.
Prop is een aluminium 3-blad van ETTI , 33mm.

En topzwaar is deze niet,daar de bovenkant van de boot tamelijk licht is.
Wel liggen er 2 accupacks in de boot van 4s,maar dit is om het gewicht gelijk te houden.Is er telkens maar 1 aangesloten.

Mooi filmpje, kan een Najade nog sneller zijn dan deze? De acceleratie is werkelijk fenomenaal...wat een springen...
Super, ik wil dit ook. Kan ik een pb krijgen met de setup en als het mogelijk is, meer nuttige info? Ik ben niet zo erg handig dus....

Groet.

Mooi filmpje, kan een Najade nog sneller zijn dan deze? De acceleratie is werkelijk fenomenaal...wat een springen...
Super, ik wil dit ook. Kan ik een pb krijgen met de setup en als het mogelijk is, meer nuttige info? Ik ben niet zo erg handig dus....

Groet.

Even goed lezen he vriend......Set-up staat een post naar beneden.

wat een leuk bootje is dat.in het begin van het filmpje denk je van nou jah wat zal dat gaan worden.en dan pats gaat het toch lekker vooruit.
een vraagje van mij.waarom een drieblads schroef eronder?
groet patrick

Een 2-blad is wat onstabieler op de lengteas & een 3-blad geeft een hoop trekkracht erbovenop,met een stabieler vaargedrag.Het is een echte hydroprop,dus een oppervlakteschroef.Maar zowel motor,regelaar & LiPo blijven koel,dus trek ik er me niets van aan.als het maar snel gaat.

Heb de setup wel gezien beneden, was immers de topicstarter.

Maar misschien kan mij de setup even gemailt woren, pb?

Groet.

Robbe Najada 1164

Geachte forumleden,

Sinds kort heb ik een bouwpakket van de Najade 1164 van Robbe.
Ik ben op zoek naar een nederlandse montage handleiding hiervan.
Mijn duits,frans en engels zijn van dien aard dat ik daar niet mee
overweg kan,klinkt dom,maar het is niet anders.:cry:
Kan iemand mij helpen aan een nederlandse handleiding zodat ik
mijn boot (eindelijk) in elkaar kan zetten?
Alvast hartelijk dank.
Vriendelijke groeten, Jan

Back