jitze
PH-SAM
De laatste tijd zie ik hier en daar Robbe nano jets verschijnen in winkels.
Welke modellen zijn er?
- De nano F-16: robbe Modellsport Deutschland
- De nano F-18: robbe Modellsport Deutschland
- De nano F-86: robbe Modellsport Deutschland
- De nano AMX jet: robbe Modellsport Deutschland
- L39 (later toegevoegd): Rode uitvoering.
- F-35 (later toegevoegd): Grijze muis.
- Blue Angel (later toegevoegd): Deze is iets groter en vliegt op een 3S1300 accu. Prijskaartje is ook iets groter.
De spanwijdte van de F-16, F-18 en AMX ligt rond de 50cm met een lengte van zo'n 70cm. De F-86 heeft ruim 60cm spanwijdte en is wat korter.
Bij o.a. Robbe zelf, RCTechnics en MRHobby zie ik ze allemaal voor 109 euro per stuk compleet geleverd. Alleen een ontvanger moet je zelf regelen voor zover ik het zie.
Zijn er hier al lieden die de verleiding niet konden weerstaan en er een gekocht hebben?
Op Youtube heb ik nog geen filmpjes kunnen vinden, afgezien van een filmpje van Robbe zelf.
Welke modellen zijn er?
- De nano F-16: robbe Modellsport Deutschland
- De nano F-18: robbe Modellsport Deutschland
- De nano F-86: robbe Modellsport Deutschland
- De nano AMX jet: robbe Modellsport Deutschland
- L39 (later toegevoegd): Rode uitvoering.
- F-35 (later toegevoegd): Grijze muis.
- Blue Angel (later toegevoegd): Deze is iets groter en vliegt op een 3S1300 accu. Prijskaartje is ook iets groter.
De spanwijdte van de F-16, F-18 en AMX ligt rond de 50cm met een lengte van zo'n 70cm. De F-86 heeft ruim 60cm spanwijdte en is wat korter.
Bij o.a. Robbe zelf, RCTechnics en MRHobby zie ik ze allemaal voor 109 euro per stuk compleet geleverd. Alleen een ontvanger moet je zelf regelen voor zover ik het zie.
Zijn er hier al lieden die de verleiding niet konden weerstaan en er een gekocht hebben?
Op Youtube heb ik nog geen filmpjes kunnen vinden, afgezien van een filmpje van Robbe zelf.
Laatst bewerkt: