Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vliegen met de F16 nano.
Zwaartepunt klopt voor geen meter, moet naar 75mm van begin voorlijst en NIET op 60mm, gaat niet werken met het zwaartepunt volgens het boekje, of je moet het fijn vinden om +/- 6mm up getrimt te staan vliegen en te gaan prijsschieten met landen.
Accutje ligt nu achter de ontvanger met de voorkant tegen het tussenschotje aan.
Vliegen met de uitslagen uit het boekje??? 8mm up en 8mm down, maak daar maar 12mm van en dan vliegt tie nog dociel.
Rolroeren hebben totaal geen functie, deze gefixeerd en de stalen stuurstangetjes verwijderd, de hoogteroertjes op de elevon modus doen het goed genoeg.
Snelheid en duurtijd, gaat er lekker vandoor en dat makkelijk 8 minuutjes met de orginele lipo.
4 vluchten gemaakt en de laatste op de configuratie hierboven beschreven. naar tevredenheid.
DUS HET ZWAARTEPUNT OP 75 MM ZETTEN, anders gaat het niet goed komen.
Ger.
Net een F-86 sabre besteldGaat vliegen op Hyperion G3 CX 3s 850. Daarvan heb ik al 1 pack en er komt 1 bij. De originele accu gaat dan als verlichting accu worden ingezet in een grotere kist.
Ben benieuwd hoe hij vliegt dit weekend, wordt er perfect weer voor![]()
Ja, doe ik. Accu's zijn mooi slank en op de foto's die ik zag moet dat lukken.
Ben benieuwd hoeveel jij totaal kwijt bent (en ook qua tijd). 60 dollar + verzend + douane..... wordt niet veel goedkoper denk ik. Zeker niet met de huidige koers![]()
We gaan hem eens goed testen (en modificeren waar nodig) als hij eris. Nog geen verzend bevestiging
Wellicht zaterdag dan.....
Hij is verstuurdBedankt RCtechnics
Nu thuis even melden dat we weer iets besteld is......![]()