Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hay Olav: ik zit in hetzelfde probleem handleiding enkel in het Duits, oplossingen zijn het te vertalen met Google Translate maar is wel wat werk of iemand die de Duitse taal machtig is en deze wil vertalen wat ik heb gedaan , ik wacht nog op de vertaling , is niet dringend ,is werk voor komende wintermaandenHallo allen,
heb juist een koopje gedaan: een Rembertiturm van robbe. Kompleet in de bouwdoos!
1 probleem: geen handleiding in nederlands!
Heeft iemand een idee waar ik dit kan vinden aub?
Dank U
Waarbij het handig is om te weten dat de diepgangsmerken zo dicht als practisch mogelijk is bij de loodlijnen aangebracht zijn.De cijfers zijn diepgangsmerken en deze worden vaak drie maal op elke scheepswand aangebracht ; 1 keer bij achterschip , 1 keer midscheeps en 1 keer bij de boeg.
Ik heb op mijn iphone13 een tranlate app die kan vertellen vb. Duits> Nederland , u maakt via deze app een foto van elke bladzijde en gaat naar sturen naar tranlate en je tekst is vertaald ,deze kun je opslagen in een manHallo allen,
heb juist een koopje gedaan: een Rembertiturm van robbe. Kompleet in de bouwdoos!
1 probleem: geen handleiding in nederlands!
Heeft iemand een idee waar ik dit kan vinden aub?
Dank U
Je kan een pdf online laten vertalen, dat komt best mooi overeen met Engels, dus zou met Duits ook moeten lukken als het een beetje leesbaar is.Hay Olav: ik zit in hetzelfde probleem handleiding enkel in het Duits, oplossingen zijn het te vertalen met Google Translate maar is wel wat werk of iemand die de Duitse taal machtig is en deze wil vertalen wat ik heb gedaan , ik wacht nog op de vertaling , is niet dringend ,is werk voor komende wintermaanden