B
bartz
Guest
Hey allemaal,
Ik woon in Nijmegen en ik heb nog nooit iets aan modelbouw gedaan. Ik wil graag een bestuurbare boot of een vliegtuig gaan bouwen. Alleen ik heb een paar vragen:
Bij een vliegtuig, als je dan aan het vliegen bent en de stroom is op, flikkert ie dan gewoon uit de lucht?
Hoe kan je dan veilig landen?
Weet iemand of er een club in de buurt van Nijmegen is en of je daar veel lidmaatschap voor moet betalen?
Het beste voor het laatste bewaard
Hoe duur is een vliegtuigje voor beginners dat niet te snel kapotgaat?
Als het kan een link/foto erbij en een prijs (ongeveer is goed, nee ik hang je er niet an op) als je alles wat je nodig hebt erbij koopt?
En dan nog iets: Waar moet je dan ergens vliegen?
groeten
Bart
Mmmm... En de prijzen van helikopters? en wat is beter: elektro of brandstof?
Ik woon in Nijmegen en ik heb nog nooit iets aan modelbouw gedaan. Ik wil graag een bestuurbare boot of een vliegtuig gaan bouwen. Alleen ik heb een paar vragen:
Bij een vliegtuig, als je dan aan het vliegen bent en de stroom is op, flikkert ie dan gewoon uit de lucht?
Hoe kan je dan veilig landen?
Weet iemand of er een club in de buurt van Nijmegen is en of je daar veel lidmaatschap voor moet betalen?
Het beste voor het laatste bewaard

Hoe duur is een vliegtuigje voor beginners dat niet te snel kapotgaat?
Als het kan een link/foto erbij en een prijs (ongeveer is goed, nee ik hang je er niet an op) als je alles wat je nodig hebt erbij koopt?
En dan nog iets: Waar moet je dan ergens vliegen?
groeten
Bart
Mmmm... En de prijzen van helikopters? en wat is beter: elektro of brandstof?