Robbe TRAINER- vliegtuig (zie pagina 2)

• Topicstarter Topicstarter bartz
  • Startdatum Startdatum
Robbe TRAINER- vliegtuig
spanwijdte 1500 mm, motor 2-takt (3,5-6,5cc)
Met Nederlandse Handleiding
Prijs

€ 75

Is dat een goed vliegtuig en wat moet ik erbij kopen als ik hem koop?

En is brandstof volgens jullie aan te raden? In de faq staat dat het moeilijk te zeggen is... Maar je kan er natuurlijk langer mee vliegen...

Brandstof is geloof ik beter MITS je een instructeur hebt die bereid is je het goed te leren. Wees wel goed geinformeerd over de voor en nadelen. :) Heb je geen zin in vieze handjes, dan moet je toch eens even nadenken of je dat wel wil. ;)

De vieze handjes zijn het probleem niet xD maar is dit een goed vliegtuigje om mee te beginnen en wat moet ik er bij kopen? groeten bart

Daar ga ik me niet mee bemoeien, ik heb nog nooit brandstof gevlogen (alleen gereden. ;)). Er zijn vast mensen die je kunnen helpen.

Succes met je toestel.

Het enige bezwaar van electro als trainer is dat in éénvoudige (lees goedkope) opzet, de looptijd van de motor vaak wat tegenvalt, en dat is "onhandig" met leren vliegen.

Geef je echter "iets" meer uit, dan is er nauwelijks tot geen prestatie verschil meer met brandstof, ..... electro is dan wat "cleaner" ....

Meestal ïs het "geloof" van een club ook de voorkeur voor een trainer.....

Heheh, brandstof een geloof noemen, hoe verzin je et. :P

Maar dirk, zijn ALLE soorten motoren zo smerig? (Nitro, methanol, of zelfs gewone benzine) Nitro iig wel, tenminste die van mijn autotje.

2-takt motoren verbranden maar 80% (kan meer of minder zijn) van de brandstof, de rest komt er onverbrand uit. Benzine verdampt wel, ethanol ook, maar de olie blijft lekker zitten, vandaar dat "smerige".

Back