Hallo duikers,
Na vele RC vliegtuigen, helikopters, auto's en hydroplane maar eens de moed opgepakt om iets te doen met een onderzeeër
Na een heleboel speurwerk om zo'n apparaat te scoren, deze gevonden.
60% afgebouwd en voor mij ideaal om weer eens te proberen er iets moois van te maken.
Noem het maar luiheid van mij, dat ik alle rompdelen uit het vacuumvorm moet knippen
Of ik hem ook RC ga maken, ben ik nog niet uit.
De inhoud van de doos ziet er erg compleet uit, ik kan dus alle kanten nog op

Toen ik nog vloog met vliegtuigen en heli's, crashte ik altijd de mooie dingen en vloog de lelijke rotzooi nooit tegen de grond
, dus geheid als ik de sub te mooi maak, dat die meteen naar de bodem zakt en nooit meer omhoog komt......hahaha
Ik ga wel ff bekijken wat de investering gaat worden als ik hem RC maak, want ik heb niet eens een zender met bijbehorende electronica meer...
Maar eerst maar mooi opbouwen.....zeg maar; schaal maken, rechtstreeks vanuit de box....
Leuk winterproject, lijkt mij.
Wordt vervolgd
Groet,
Harry
Na vele RC vliegtuigen, helikopters, auto's en hydroplane maar eens de moed opgepakt om iets te doen met een onderzeeër

Na een heleboel speurwerk om zo'n apparaat te scoren, deze gevonden.
60% afgebouwd en voor mij ideaal om weer eens te proberen er iets moois van te maken.
Noem het maar luiheid van mij, dat ik alle rompdelen uit het vacuumvorm moet knippen

Of ik hem ook RC ga maken, ben ik nog niet uit.
De inhoud van de doos ziet er erg compleet uit, ik kan dus alle kanten nog op

Toen ik nog vloog met vliegtuigen en heli's, crashte ik altijd de mooie dingen en vloog de lelijke rotzooi nooit tegen de grond

Ik ga wel ff bekijken wat de investering gaat worden als ik hem RC maak, want ik heb niet eens een zender met bijbehorende electronica meer...
Maar eerst maar mooi opbouwen.....zeg maar; schaal maken, rechtstreeks vanuit de box....
Leuk winterproject, lijkt mij.
Wordt vervolgd
Groet,
Harry
Laatst bewerkt: