Precies, het mooiste zou zijn een brushless V200D02, maar zo slim zijn ze bij Walkera nog niet en zouden ze te weinig verdienen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Alles kanKun je geen brushless zetten in die V200D02?? En hoelang gaan de brushed motoren mee??
Eigenlijk is alles boven de 20cm te groot voor binnen, laten we wel wezen
Zelfs met de NESP is het eigenlijk te klein binnen
Heel die Robbe Arrow lijn komt uit China. Google maar eens op Arrow Nano... dan is het plaatje compleet. Jammer dat zo'n groot merk als Robbe stickers plakt, maar ze kunnen waarschijnlijk niet anders om het hoofd boven water te houden. Maar daarentegen zie ik bijvoorbeeld Align of Horizon Hobby dat niet doen. Kan ook niet want van hun moeten de Chinezen kopiëren![]()
Hoi Pheter,
Ik heb zojuist mijn CB180D omgebouwd naar een V200D02, de CB180D ben je zo op uitgekeken zeker als je de NESP beheerst!
Voordeel van de V200D01 is dat ie brushless is, nadeel is de zwakke tail constructie, bij het minste of geringste is je tail gear naar de ....
Even over Robbe, Robbe koopt ze van Walkera, doen er een ander kapje op en stickers van Walkera gaan er af en die van Robbe er op, doen de prijs ff flink omhoog en klaar, we hebben een "echte" Robbe!
Over het vliegen, het is een 200, je kan er voorzichtig mee binnen vliegen, als je in het bezit bent van een grote huiskamer.
Buiten valt ie me 100 procent mee, zeker als je de extend op maximaal zet en de gyro ietjes hoger zet van de elevator en aileron.
Met 2 - 3 BF kan ik er iig mee buiten vliegen.
Leuke is ook dat je aardig kan pielen met de elektronica en zo hem naar jouw smaak kan afstellen!
Antwoord op je directe vragen:
De V200D02, is zeer crash bestendig de 01 dus een stuk minder!
De heli zit verschrikkelijk simpel in elkaar, kind doet de was!
Ja ik denk het wel, nog beter is een ufly te nemen als je door wilt gaan naar CP.
Dit ding kan echt behoorlijk hard, nooit gemeten maar hij kan echt hard als je de extend maar open zet
Succes!
Na de Robbe zou ik kunnen denken aan de Uffly, begrijp ik?
Dat ligt een beetje er aan hoe snel je leer curve is, ben jij iemand die het heel makkelijk in de vingers hebt kun je het proberen om direct over te gaan naar CP, zorg wel dat je lekker stick gevoel hebt!Na de Robbe zou ik kunnen denken aan de Uffly, begrijp ik?
Vind het ook ontzettend knap dat Chow dat voor jou kan in schatten terwijl hij volgens mij zelf nog nooit met een CP gevlogen heeft.... maar goed, sommigen hebben dat vermogen maar ik als zeer simpele ziel niet![]()
Dat probeer ik je net uit te leggen en Eric dus ook...;-)Beetje flauwe opmerking vind je niet? Wat heeft het voor zin om na een flybarless heli ongeveer ter grootte van een Ufly met de vliegeigenschappen van een CP alsnog een Ufly te nemen dan?
Wellicht geld dit voor jou , maar dus weer niet voor iedereen (weer zelfreflectie ;-))Mijn opmerking was gebaseerd op de kenmerken van de heli's. Dat is prima terug te vinden op internet. Check anders gewoon even rcgroups.. Of moet je alles hebben gevlogen om iets te weten over bepaalde heli's? Productkennis kun je namelijk ook vergaren door te lezen.. Zo verkoop ik namelijk ook producten aan klanten..
Ja ik heb 10 miljoen aandelen in Walkera en voor iedere verkochte Uflu krijg ik de helf op mijn rekening gestort, dus ik loop aardig binnenVolgens mij heb je aandelen Ufly
He jammer, ik heb die van mij net verkocht.... hij staat hier nog wel, maar gaat van het weekend naar een nieuwe eigenaar, en die zal er wel heel blij mee zijn want hij wilde er een tweede bij hebbenof wil je er zelf graag eentje want je advies voor een Ufly komt in meerdere topics voor.
Dat probeer ik je net uit te leggen en Eric dus ook...;-)
Ik zie zo vaak verkeerde adviezen, omdat we allemaal aan zelf reflectie doen.