Robby Roxxy bl-control 9120-12 opto

Hallo mensen,
onlangs las ik een positief ervaringsbericht van deze regelaar in Rotor magazine van juli :
Robby Roxxy bl-control 9120-12 opto .

Deze werd door Timo Wendland in een TDR getest en was er erg tevreden over. De governor schijnt erg goed te zijn. Er zit een temp afhankelijke ventilator regeling op en de regelaar heeft een geheugen voor gemiddelde en max rpm uitlezing.

Daarna eens rondgekeken en er een filmpje over gevonden : 46oxWyEEJPw[/media] ESC Roxxy 9100-12 im TDR - YouTube

Hier kun je zien dat de antivonk is geintegreerd in de regelaar en dat de governor inderdaad zeer goed werkt.
Aanlopen gaat ook zeer smooth (ik begrijp alleen niet waarom hij de rotor in het begin een tikje mee geeft ?)
Er zit geen bec in dus die moet je zelf toevoegen.

Volgens mij is dit een relatief onbekende regelaar en daarom wil ik hem eens onder de aandacht brengen.

Als iemand zelf ervaringen met de regelaar heeft, graag hier posten !

Bas

Laatst bewerkt door een moderator:
In Dld idd veel positieve berichten over deze regelaar .
Wordt ook verkocht onder Hawk 120 en Fusion 120 .
Helaas zijn de regelaars bijna nergens op voorraad .

Vorig jaar werd ik door een Engelse F3C vlieger al op dit merk regelaar gewezen. Mark Christy vliegt er n.l. ook mee en is er erg tevreden mee. Het is inderdaad wel ff zoeken waar ze te verkrijgen zijn.

Wij zijn een clubje van 7 wildvliegers en er zijn er 4 die een nieuwe 700 gekocht hebben,
waaronder ikzelf.
Allemaal zijn we op onze nieuwe CC aant wachten.
nu blijkt die nieuwe CC V3 ook door te fikken!!
Nu had één van ons met de Robbe-verdeler gepraat over de Robbe high voltage 120 regelaar.

Moet hele goeie regelaar zijn !!

Grtz Alain

Laatst bewerkt:
Back