Dat Xray ieder jaar een nieuwe auto uitbrengt is helemaal niet zo vreemd.
Als je aan de top mee wildt doen moet je een goede auto hebben.
De concurentie komt ook ieder jaar met een nieuwe of met updates uit.
Dan ben je niet verplicht om ieder jaar een nieuwe te kopen.
Dus de beredenering dat Xray ieder jaar met een njieuwe auto komt en dat je daarom een andere koopt slaat nergens op.
In tegenstelling.
Je zou juist er van uit kunnen gaan dat het een goede auto is.
Robitronic komt nu met de Avid.
Leuke auto, dat zeker.
Maar waarom zou je een Avid kopen?
Hij is in onderdelen door die allumilium onderdelen duur en omdat hij alleen bij Roal en The border word verkocht is het ook nog moeilijk om snel aan onderdelen te komen als je niet in de buurt woont.
Tevens betaal je er de hoofdprijs voor.
Waar bazeer ik dat op, op mijn ervaring met de prijzen bij Roal en the Border op onderdelen van andere merken.
Vergelijk het prijs verschil maar eens tussen xray onderdelen.
Dit scheelt 2 a 3 euro per onderdeel dat ze duurder zijn dan Verspaget.
Sommige onderdelen zelfs meer.
dan de auto.
399,- voor de avid is niet duur.
De Xray T2,007 kost 369,- (let op bij Verspaget de anderen zijn allemaal stukken duurder)
Dus goed koper.
Nu zeg ik niet dat Avid een slechte auto is.
Het is een goede auto alleen het is makkelijk om een excuus te verzinnen waarom je een Avid zolu kopen.
Alleen of het een onderbouwt excuus is!!
Daarom kijk zelf wat je doet.
maar zodra je over geld begint en dat als excuus gebruikt, kijk dan eerst wat verder.
Dan valt de Avid zeker af.
Kijk je naar rij eigenschappen, dan zou je ze zelf op de baan moeten vergelijken.
Alleen dan kun je beslissen welke beter is.
En dan nog zullen er verschillende mensen zijn die de 1 liever heeft dan de ander.
Dit omdat ieder een andere rijstijl heeft en bij iedere rijstijl een andere auto past.
Ik ga zelf voor de Xray. Dit vanwege de prijs en omdat ik zelf al Xray rij en er zeer tevreden over ben.
Een andere rede is, is omdat ik het een super mooie auto vind en het, het laachste zwaarte punt van alle auto's heeft.
Maar ik moet eerlijk zeggen de Avid ziet er ook zeer strak uit.