robitronic mantis txs

• Topicstarter Topicstarter Demian
  • Startdatum Startdatum
D

Demian

Guest
hallo mensen,

ik heb net een nieuwe robitronic mantis txs maar ik heb een probleem.
ik ben al helemaal klaar met inrijden ik ben weer terug naar de winkel gegaan ze hebben hem voor mij afgesteld.
mijn probleem is als ik aan het rijden ben doet mijn motortje naar ongeveer een half tankje heel raar hij begint helemaal te stotteren in de toeren en de motor maakt een soort piepend geluid mijn auto begint ook uit zichzelf te rijden niet heel hard want ik kan hem lopend dan makkelijk bijhouden.

ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen wat er aan de hand is met mijn auto

alvast bedankt

hallo mensen,

ik heb net een nieuwe robitronic mantis txs maar ik heb een probleem.
ik ben al helemaal klaar met inrijden ik ben weer terug naar de winkel gegaan ze hebben hem voor mij afgesteld.
mijn probleem is als ik aan het rijden ben doet mijn motortje naar ongeveer een half tankje heel raar hij begint helemaal te stotteren in de toeren en de motor maakt een soort piepend geluid mijn auto begint ook uit zichzelf te rijden niet heel hard want ik kan hem lopend dan makkelijk bijhouden.

ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen wat er aan de hand is met mijn auto

alvast bedankt

Je kan een keer proberen de tankdop goed dicht te drukken of kijken of de slang van de tank naar de uitlaat niet stuk is een scheurtje of its dergelijks. Doet mij aanhoren als een motor die te arm gaat lopen. Dit kan komen omdat de tank niet goed sluit, dan bouwt deze geen druk op en dan krijgt de motor niet voldoende brandstof en gaat dan hikken en stationair hogere toeren draaien. Dit geldt ook voor de brandstof slang en drukslang

Misschien is de koppeling kapot of hij staat te rijk afgesteld!
Het kan misschien ook aan het weer liggen maar mijn Traxxas Jato 3.3 heeft daar geen last van.

Ik zou zeggen dat die eerder te arm staat, draai de hoofdsproeier eerst eens een kwart slag open.

ik heb de hoofdsproeier al een kwart slag open gedraaid maar hij blijft nog steeds hetzelfde doen hij staat nu bij de winkel (nils ester oudega) om er naar te kijken maar iedereen wel bedankt voor de reacties:D

ik heb het al gevonden het is een schroefje onder de hoofdsproeier die door de kracht van de moter lostrilde ik heb er nu een nieuwe ingezet en nu doet hij het perfect ik ben klaar voor de zomer:D

Back