Robitronic Mantis

Maar dan heb je ook nog niet goed ingereden. je moet eigenlijk een liter inrijden en niet aan het begin meteen hard gaan rijden. op dit forum zijn er ook onderwerpen waar dit word uitgelegd.

Ik kon er niks aan doen, batterijen waarschijnlijk leeg en toen ging hij er volgas vandoor. Toch maar even fail-save kopen, dit keer gelukkig 1 onderdeel moet vervangen. Anti roll ben ik kwijtgeraakt dus daar ook een nieuwe van.

Je kan er wel wat aan doen.

Je stelt vragen om advies te krijgen en vervolgens doe je niets met dat advies.

Dat je batterijen niet geladen, kan je wel wat aan doen!

Je kan er wel wat aan doen.

Je stelt vragen om advies te krijgen en vervolgens doe je niets met dat advies.

Dat je batterijen niet geladen zijn, kan je wel wat aan doen! Een failsafe heeft dan ook werkelijk helemaal geen zin. Zonder stroom werkt je failsafe namelijk niet.

Ik kon er niks aan doen, batterijen waarschijnlijk leeg en toen ging hij er volgas vandoor. Toch maar even fail-save kopen, dit keer gelukkig 1 onderdeel moet vervangen. Anti roll ben ik kwijtgeraakt dus daar ook een nieuwe van.

Aan een failsave heb je weinig als je batterijen leeg zijn .... Niet alle failsaves hebben een low voltage cutoff.
Doe daarom ook een eleastiek of veer om je gasschuif zodat deze dicht wordt getrokken bij wegvallen van de stroom.

Ik heb al aangegeven hem te willen helpen, maar tot op heden geen pm. Ik heb hier nog wel een accu liggen voor een paar euro. Maar als ik geen pm krijg ga ik mezelf niet opdringen.

Sorry beste forum leden die me willen helpen. De auto is inmiddels gemaakt maar de servo's doen raar. Waarschijnlijk kapot omdat ze een beste tik hebben gehad toen hij er van door ging. Jawsma je hebt pm

Back