Rock Crawling

Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een niet al te dure 1/10 rock crawler, en had gedacht aan een Tamiya CR-01 of een Axial Scorpion, maar mag er geen kopen van mijn vader:(, maar weet iemand van jullie nog andere goedkope crawlers in 1/10, of heeft iemand er nog een te koop staan?

P.S. Als iemand ergens in Limburg of omstreken een baan weet, zeg maar, kan ik er eens gaan kijken:)

Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een niet al te dure 1/10 rock crawler, en had gedacht aan een Tamiya CR-01 of een Axial Scorpion, maar mag er geen kopen van mijn vader

Ik zou direct ontslag nemen.:mrgreen:
Maar waarom kijk je dan als het toch niet mag:rolleyes:
mvg
Frederik:D :D

Hai Timo,

Crawlers zijn niet snel te vinden onder €200,- dus een goedkope zul je niet snel vinden helaas.

Zo wie zo is de rc modelbouw niet goedkoop, wel voor ieders beurs is er een oplossing.
Maar er komt meer bij dan alleen een auto kopen, zelfs bij de rtr (ready to run, start klaar zeg maar ) komt er nog een -goede- lader en accu (s) bij.
Een lader kost zo tussen de 40 en 100 euro ( professionele nog duurder) en een accu ben je al snel 3 tientjes kwijt.
Voor een nieuw beginners setje ben je al snel 270 a 300 euro kwijt.

Ik weet waar je in limburg vandaan komt maar kom eens een keertje bij MBS (Geulle, nabij vliegveld maastricht/beek) voorbij, liefst op een zaterdag dan zijn er vaker mensen met 1/18 1/16 en 1/10 ( ook wel1/8 maar is de baan niet voor geschikt, te klein ) voornamelijk offroad maar ik weet iemand die ook een crawler -axial- heeft. Komende zaterdag gaat voor mij niet lukken, maar laat maar iets weten en kom je eens kijken.

Er staat een Unimog van Tamiya nu te koop sinds een paar dagen op dit forum. Hij ziet er erg mooi uit en de vpr is 200 zonder esc en moter.
Wie weet kun je een deal maken.
Jakko

Back