Rolf's Traxxas Slash

als jij niet van zulke posts plaatst hoeft niemand jouw te hebben..... :yes:
Hmja, te makkelijk.
Ik weet ook wel dat het emil zijn levensdoel is mij voorgoed de mond te snoeren. Toch vind ik het gewoon niet kies dat een modje op deze manier zijn persoonlijke vetes uitvecht.

Of je koopt een RPM plaatje voor je (vxl of ezrun) regelaar met extra mogelijkheid om andere regelaars vast te kunnen schroeven en je probleem is op een elegante manier opgelost zonder met drastische zaken als secondenlijm te moeten gaan knoeien.
(Informatie die trouwens in het Slash topic prima is terug te vinden ;) )

Of je koopt een RPM plaatje voor je (vxl of ezrun) regelaar met extra mogelijkheid om andere regelaars vast te kunnen schroeven en je probleem is op een elegante manier opgelost zonder met drastische zaken als secondenlijm te moeten gaan knoeien.
(Informatie die trouwens in het Slash topic prima is terug te vinden ;) )

Volgens mij heb ik een merv en geen slash.:yes:

En jah dudderie alles is hier terug te vinden jah dat weten we nu onderhand wel.
Wou je dat voor je ban nog even snel duidelijk maken.

Ik zag het toevallig op de foto .

Dus voor mij was het wel een zinnig draadje .
Dank u rolf92

een EZrun kun je sowieso niet vast schroeven dus dat plaatje maakt dan ook geen bal uit
Wel eens gezien hoe een mmm setje in een revo vast wordt gezet?
Maar hey, do it your way.. eigenwijs is ook wijs

Volgens mij heb ik een merv en geen slash.:yes:

Ik had het ook niet tegen jou, aangezien ik weet dat jij geen slash hebt, zou ik jou niet naar het slash topic verwijzen.

Maar ik krijg een mooi warm gevoel van binnen nu ik weet dat deze thread voor jou in iedergeval meerwaarde heeft gehad. Is al dat gedoe tenminste niet voor niets geweest. :D

Back